Žlugusios kelionių organizatorės „Fresh Travel“ kreditoriui reikalaujant savo pinigų, jos keliones pardavinėjusios įmonės „Cherry Media“ vadovas tikisi su advokatais iki trečiadienio vakaro rasti sprendimą, kaip grąžinti pinigus keliones pirkusiems keliautojams.
„Fresh Travel“ apyvartinių lėšų skolinęs Artūras Laktionkinas BNS patvirtino, kad žlugusi kelionių organizatorė jam skolinga 265 tūkst. litų - pagal jam išduotus vekselius pradėtas skolos išieškojimas.
„Tai yra visa mano paskolinta pinigų suma įmonei „Fresh Travel“. Lėšas įmonė naudojo apyvartinėms lėšoms papildyti, atsiskaityti už skrydžius“, - BNS sakė A.Laktionkinas.
Jo teigimu, jis „Fresh Travel“ skolino savo asmenines lėšas. Pasak A.Laktionkino, įmonė su apyvartinių lėšų trūkumu susidūrė liepą, tačiau problemas pavykdavo išspręsti. Jis neatmetė, kad prie „Fresh Travel“ nemokumo galėjo prisidėti ir „Cherry Media“, kuri nepervedė surinktų pinigų kelionių organizatorei ir ji negalėjo atsiskaityti už skrydžius.
„Cherry Media“ sąskaitose dabar yra apie 160 tūkst. eurų (552 tūkst. litų), pervestų už būsimas „Fresh Travel“ keliones.
„Intensyviai dirbame su advokatais ir ieškome sprendimo, kaip atsiskaityti su klientais. Paaiškėjo, kad Lietuvoje tokio precedento ir teismo išaiškinimo nėra. Tikimės, kad iki trečiadienio vakaro pavyks rasti kažkokią išeitį“, - BNS sakė „Cherry Media“ vadovas Vilius Juraitis, kuriam padeda advokatų kontora „MAQS Law Firm“.
Dėl „Fresh Travel“ nemokumo nukentėjo daugiau kaip 2,3 tūkst. klientų. „Cherry Media“ skaičiavimais, per portalus beta.lt ir grupinis.lt keliones įsigijo apie 1,2 tūkst. žmonių.
Turizmo departamentas kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl galimai neskaidrios „Fresh Travel“ veiklos ir lėšų panaudojimo. „Fresh Travel“ apie savo nemokumą paskelbė praėjusį penktadienį, tą pačią dieną Turizmo departamentas sustabdė įmonės veiklos pažymėjimą.
Naujausi komentarai