Pereiti į pagrindinį turinį

Inovatyvų, nemokamą sąskaitų apmokėjimo būdą įvertino dešimtys tūkstančių lietuvių

2020-05-19 12:00
DMN inf.

Prieš porą mėnesių pristatyta nemokamų mokėjimų programėle „Perlas Go“ jau naudojasi dešimtys tūkstančių lietuvių – jie sąskaitas skenuoja ir akimirksniu apmoka neišeidami iš namų. Visam tam užtenka išmaniojo telefono, o svarbiausia, kad nei pati programėlė, nei sąskaitų apmokėjimas visiškai nieko nekainuoja.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Pixabay nuotr.

„Matydami taip sparčiai augantį klientų skaičių galime drąsiai teigti, kad lietuviams buvo išties reikalinga galimybė sąskaitas apmokėti greitai, patogiai ir neišeinant iš namų. Žinoma, tam įtakos turėjo ir karantino apribojimai. Nors jie sušvelninti, žmonių įsisavinti nauji įgūdžiai liks ilgam. Taigi neabejojame, kad sykį išbandę „Perlas Go“ programėlę, žmonės ja naudosis ir toliau“, – sako Kęstutis Gataveckas, mokėjimų paslaugų bendrovės „Perlas Finance“ direktorius.

Viskas vienoje vietoje

Intuityviai valdoma programėle galima apmokėti sąskaitas už vandenį, dujas, elektrą, šildymą, kabelinę televiziją, darželius, sumokėti įmokas Valstybinei mokesčių inspekcijai, „Sodrai“.

Iš viso programėlėje yra daugiau nei 2 tūkst. paslaugų teikėjų – visi tie, už kurių paslaugas galima susimokėti ir „Perlo“ terminaluose parduotuvėse ir prekybos tinkluose. O jei jums reikalingos įmonės ar įstaigos nerastumėte, visada galima susikurti savo mokėjimo ruošinį ir per „Perlas Go“ tiesiog atlikti bankinį pavedimą.

Visgi K. Gataveckas pastebi, kad tokie atvejai reti – dažniausiai žmonės apmoka kelių šimtų pagrindinių paslaugų teikėjų sąskaitas ir juos visus galima rasti „Perlas Go“.

Iš viso programėlėje yra daugiau nei 2 tūkst. paslaugų teikėjų – visi tie, už kurių paslaugas galima susimokėti ir „Perlo“ terminaluose parduotuvėse ir prekybos tinkluose.

Už save ir už senelius

Anot „Perlas Finance“ direktoriaus, daug žmonių sąskaitas įpratę apmokėti mėnesio pabaigoje, bet anaiptol ne visi – dabartinės sąlygos lemia, kad sąskaitos yra apmokamos viso mėnesio eigoje. „Perlas Go“ leidžia dar lanksčiau planuoti savo finansus ir patiems nuspręsti, kada kokias sąskaitas apmokėti – visas vienu metu, ar tik dalį jų.

„Perlas Go“ galima apmokėti ne tik savo, bet ir artimųjų ar kaimynų sąskaitas, tokiu būdu padedant žmonėms, kuriems patiems tai padaryti sudėtinga. „Programėle naudotis visiškai paprasta, tačiau jei jūsų tėvai, seneliai ar vyresnio amžiaus kaimynai neturi išmaniojo telefono, jų sąskaitas galite apmokėti jūs. O kad tai daryti būtų patogiau, vienoje programėlėje galima susikurti kelis skirtingus mokėjimo sąrašus“, – sako K. Gataveckas.

Sąskaitą užtenka nuskenuoti

Dar viena žmonėms itin patinkanti ir dažnai naudojama funkcija – sąskaitų skenavimas. Kaip ir apmokant sąskaitas fiziniuose „Perlo“ terminaluose, taip ir „Perlas Go“ programėle, naudojant telefono kamerą galima tiesiog skenuoti ant sąskaitos esantį brūkšninį kodą ir mokėjimo nurodymas bus suformuotas automatiškai.

Jei sąskaitos neturite arba ant jos nėra brūkšninio kodo, duomenis programėlėje galima suvesti ir patiems.

Taip pat „Perlas Go“ galima atlikti tiek vienkartinius, tiek periodinius mokėjimus. Jei paslaugos teikėjas pateikia skaitiklių rodmenis, jie programėlėje atnaujinami automatiškai, o žmogui tereikia vieno mygtuko paspaudimu sąskaitą apmokėti. Jau dabar yra per 120 paslaugų teikėjų, kuriems automatiškai atnaujinama mokėtina suma, ir šis sąrašas nuolat plečiamas.

Patogu apmokėti ir ilgam turėti

Atlikti mokėjimus per „Perlas Go“ galima bankiniais pavedimais, naudojantis bet kuria elektroninės bankininkystės paslauga arba grynaisiais pinigais „Perlo“ terminaluose, kurių visoje Lietuvoje yra net 2,4 tūkstančio.

Naudotojui leidus, programėlė primena apie mokėtinas sąskaitas, išsaugo išsamią mokėjimų istoriją.

„Perlas Go“ veikia telefonuose su „iOS“ ir „Android“ operacine sistema.

„Perlas Go“ išleidimas yra dalis „Perlo“ atsinaujinimo. Jau 25 metus žinomas, vienas seniausių nepriklausomybę atgavusios Lietuvos prekės ženklų praėjusiais metais atnaujino savo vizualinį identitetą, tapo modernesnis, o ateityje toliau plės siūlomų paslaugų ratą ir savo auditorijas.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų