Pereiti į pagrindinį turinį

Interaktyvi „Klaipėdos naftos“ palapinė traukė lankytojus

2016-08-01 11:41
DMN inf.

Praūžusios Jūros šventės metu „Klaipėdos naftos“ interaktyvi-informacinė palapinė sulaukė gausaus lankytojų būrio. Pagal pirminius skaičiavimus paviljoną aplankė daugiau nei 10 tūkst. lankytojų.

Interaktyvioje palapinėje šventės svečiai virtualių realybės akinių pagalba pamatė kuo skiriasi bendrovės „Klaipėdos nafta“ šviesiųjų naftos produktų ir tamsiųjų naftos produktų talpyklos, praskrido virš „Klaipėdos naftos“ teritorijos, apsilankė Švyturyje ir iš paukščio skrydžio stebėjo Klaipėdos miesto grožį. Palapinės svečiai, kurie atkeliavo ne tik iš tolimųjų Lietuvos kampelių, bet ir iš kitų žemynų, kaip Kalifornijos ar Australijos virtualiu būdu pasivaikščiojo ir tyrinėjo SGD laivą-saugyklą „Independence“ 360 laipsnių kampu, tarsi tikri laivo įgulos nariai. Be to, šventės svečiai paklaidžiojo po "Klaipėdos naftos" eksploatuojamą kitame Lietuvos gale esančią Subačiaus kuro bazę, kurioje saugomos šalies kuro atsargos.

Po pirminių skaičiavimų, kontaktinių 3D peržiūrų per tris fiestos dienas skaičiuojama daugiau nei 10 000 kartų, o štai pačioje palapinėje atvykusių lankytojų gausos skaičius fiksuojamas apie 20 000. Kaip šmaikštavo lankytojai, bendrovės palapinės lankomumas ir eilės prie interaktyvių veiklų prilygo prekybos centro „Lidl“ atidarymui.

„Mes, kaip bendrovė, kuri įgyvendindama savo veiklas ar vykdydama naujus projektus eina šiuolaikinių technologijų kryptimi, neatsitiktinai šių metų Jūros šventei ieškojo naujų bei atraktyvių sprendinių, kaip prisistatyti. Akivaizdu, jog atlikus pirminius skaičiavimus, pasirinktas kelias buvo teisingas“, – sakė „Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Anot M. Bartuškos, bendrovės komanda, kuri atstovavo veiklas palapinėje sugebėjo ne tik suteikti informacijos lankytojams, bet ir teatralizuotai vizualizuoti visą turimą bendrovės infrastruktūrą patraukliai bei suprantamai kiekvieno amžiaus žmogui.

Pakalbinti palapinės svečiai darniai sutarė, jog tokio pobūdžio interaktyvus infrastruktūros objektų pristatymas yra paveikiau nei bet koks žodinis pristatymas. Anot kalbintos klaipėdietės Agnės, „Klaipėdos naftos“ palapinėje ji lankėsi du kartus. Pirmą sykį su bičiule, o kitą dieną atvedė tėvus.

„Priežastis mūsų apsilankymo net kelis kartus yra ta, jog jūsų bendrovės interaktyvi palapinė yra išskirtinė visoje Jūros šventėje. Čia ypatingai įdomiai pristatyti infrastruktūros objektai, kurie dažnai žmonių būna vertinami itin skeptiškai dėl per menko informacijos suvokimo ar tiesiog jų svarbos, todėl tokio pobūdžio pristatymas yra akivaizdi nauda ne tik jums, kaip bendrovei, bet ir visai plačiajai visuomenei“, – sakė Agnė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų