Išskirtinė verslo kelionė: skrydis aplink pasaulį – per 14 dienų

  • Teksto dydis:

Vilnius – Taipėjus – San Franciskas – Niujorkas – Filadelfija – Amsterdamas – Vilnius. Tokią kelionę teko patirti lietuviškų pagardų ir padažų gamintojos „Daumantai LT“ vadovams vos per dvi savaites. Anot bendrovės produkto plėtros vadovo Domo Grinkevičiaus, nepaisant nuovargio ir iššūkių, tai tik dar kartą parodė, kad Lietuva yra aktyvi globalios ekonomikos dalis ir tokio pobūdžio verslo kelionės netolimoje ateityje gali tapti net dažnesnės.

„Per dvi savaites apkeliavome visą pasaulį, tad noriu tikėti, kad vykę verslo susitikimai ir naujos pažintys netrukus atvers naujas rinkas mums“, – sakė jis.

Pasak jo, per šią kelionę bendrovės gaminiai pirmą kartą buvo pristatyti Tailande „gyvai“ surengtoje „Taiwan international food“ parodoje Taipėjuje. Pirmą kartą ši paroda vyko pernai, tačiau nuotoliniu būdu.

„Į šią parodą mus, lietuvius, pakvietė patys parodos organizatoriai. Simpatijas Lietuvai jaučiantys taivaniečiai iš tiesų rodė Lietuvai daug dėmesio – tai buvo jaučiama visas penkias dienas vykusios parodos metu, pradedant padėkomis už dovanotas vakcinas, baigiant išskirtinėmis galimybės pristatyti savo gaminius“, – kalbėjo D. Grinkevičius.

Anot jo, Taivanas Lietuvą taip pat labai vertina ir už atidarytą šios šalies atstovybę Vilniuje.

Taipėjuje „Daumantai LT“ pristatė visą savo gaminamą produkciją, aptartos galimybės kėdainiečių pagardais prekiauti Taivane.

„Anksčiau dirbome su Kinijos rinka, tačiau kai ji užsidarė, pradėjome ieškoti kitų galimybių pagardus eksportuoti į Aziją. Tiek parodos organizatoriai, tiek jų verslo bendruomenė parodė ypatingą dėmesį, tad manau, kad netrukus pradėsime glaudesnį bendradarbiavimą“, – sakė D. Grinkevičius.

Parodai pasibaigus, bendrovės atstovai buvo pakviesti į JAV. Pensilvanijos valstijos Filadelfijos mieste vykusį Šiaurės Amerikos Lietuvos verslo forumą. Prestižiniame Filadelfijos „Union League“ verslo klube įžvalgomis apie verslo plėtrą ir galimybes dalijosi Lietuvos ir Šiaurės Amerikos politikos, verslo, tarptautinių verslo ryšių skatinimo organizacijų atstovai.

„Union League“ – vienas iš seniausių JAV verslo klubų, kuris turi ne tik savo taisykles, tačiau ir verslo filosofiją. Kaip pasakojo D. Grinkevičius, patekti į klubą nėra paprasta: „Mes tapome pirmaisiais lietuviais, priimtais šiame verslo klube, kurie galėjo pristatyti savo produkciją Šiaurės Amerikoje dirbantiems maisto ir gėrimų importuotojams, distributoriams, prekybos tinklų atstovams“, – sakė jis.

Iki šiol „Daumantai LT“ produkcija į JAV yra eksportuojama su vadinamąja privačia etikete, tuo tarpu po eilės susitikimų su JAV maisto pramonės atstovais, bendrovė jau planuoja plėsti eksportą tiek su privačia etikete, tiek su „Daumantai LT“ ženklu.

Pasak D. Grinkevičiaus, JAV rinka yra nepalyginamai didesnė nei Taivano, tačiau dėl Taivano atžvilgiu vykdomos politikos, palankumas į Lietuvos verslą yra gerokai išaugęs.

„Noras bendradarbiauti su lietuviais jaučiamas kiekviename žingsnyje. Diskusijos, vedančios į partnerystę, primena senų partnerių susitikimus, kuriuose vyrauja pasitikėjimas ir galimybių aptarimas prieš kimbant į darbus. Tuo tarpu JAV veikia aiški sistema su savomis tradicijomis ir ten turime konkuruoti ne tik kokybe, bet ir su viso pasaulio gamintojais“, – sakė D. Grinkevičius.

Anot jo, bendrovė jau kelerius metus kryptingai dirba plėsdama eksporto rinkas, o per trejus metus planuoja padidinti eksporto apimtis 200 proc. nuo esamų.

„Labai noriu tikėti, kad šie 40 000 kilometrų, įveikti per dvi savaites, netrukus virs naujomis sutartimis, leisiančiomis garsinti mūsų šalį ir toliau pasaulyje per skonius ir maistą, kurį kūrėme tris dešimtis metų Lietuvoje“, – sakė jis.

Šiuo metu Lietuvos padažų ir pagardų gamintojų produkcija yra eksportuojama į daugiau nei 20 šalių, tarp jų – Jungtiniai Arabų Emyratai, Izraelis, Skandinavijos, JAV, Europos ir Azijos šalys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių