„Per nuolaidų akciją „Jamam“ „Akropoliai“ sulaukia daugiau nei 250 000 pirkėjų, tad viena svarbiausių mūsų užduočių, padaryti viską, kad apsilankymas prekybos centre būtų patogus žmonėms“, - sako bendrovės „Akropolis Group“ Nekilnojamojo turto valdymo departamento direktorė Dovilė Šiekštelytė-Batutienė.
Visos parduotuvės „Akropoliuose“ šeštadienį duris atvers 8 val. ryto ir veiks iki 22 val. vakaro, o „Maxima XXX“ parduotuvės iki 24 val. Pasak D.Šiekštelytės-Batutienės, dvi papildomos parduotuvių darbo valandos ryte leidžia pirkėjams patogiau planuotis laiką.
Kaip įprasta per „Jamam“, „Akropolių“ automobilių stovėjimo aikštelėse dirbs eismo reguliuotojai, kurie padės pirkėjams patogiau pastatyti automobilius.
„Pavyzdžiui, Vilniaus „Akropolio“ aikštelėje yra daugiau nei 3000 stovėjimo vietų, tad net ir didžiausio piko valandomis pasistatyti automobilį visada yra kur, mūsų darbuotojai tiesiog padės tas vietas rasti greičiau“, - sako D.Šiekštelytė-Batutienė.
Šiemet į „Jamam“ Vilniuje pirkėjai galės keliauti ir pavežėjimo paslaugos „Uber“ automobiliais. Visi nauji „Uber“ klientai, įvedę kodą JAMAMLT, turės galimybę nemokamai pasinaudoti dviem iki 10 eurų vertės kelionėms į „Akropolį“ ir iš jo. 25 proc. nuolaidą „Uber“ paslaugoms galės gauti ir šią paslaugą jau išbandę žmonės – pirmajam tūkstančiui pirkėjų, apsipirkusių per „Jamam“ už 50 eurų ar daugiau „Akropolis“ dovanos specialius nuolaidos kuponus, kuriuos bus galima su čekiu atsiimti prekybos centro informacijos centre.
Papildomos paslaugos per „Jamam“ lankytojų lauks ir pačiuose „Akropoliuose“ – alėjose pirkėjams bus nemokamai dalijamos sultys, planuojama išdalinti apie 30 000 jų pakuočių.
Nuolaidų diena „Jamam“ yra didžiausia nuolaidų akcija Lietuvoje. Per rudens „Jamam“, kuriuos tradiciškai pradedamas Kalėdų prekybos sezonas, prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ per vieną dieną apsilanko daugiau nei 250 tūkstančių pirkėjų.
„Jamam“ ruošiasi ne tik „Akropoliai“, bet ir pirkėjai. Pasak D.Šiekštelytės-Batutienės, lankytojų srautas didžiuosiuose prekybos centruose pastarosiomis dienomis išaugo.
„Jamam“ akcijos vyksta jau aštuntus metus, tad pirkėjai elgiasi labai racionaliai – daugelis jų dar prieš nuolaidų dieną sudaro būsimų pirkinių sąrašus, apsižiūri parduotuvėse, net pasimatuoja patinkančius drabužius, o šeštadienį atvažiuoja jau tiksliai žinodami, ką pirks“, - pasakoja „Akropolis Group“ Nekilnojamojo turto valdymo departamento direktorė.
Naujausi komentarai