Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) gavo Šiaulių VVTAT protokolą dėl bendrovės „Kelmės pieninė“ reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymo, - reklamuodama glaistytus „Vilkyškių“ sūrelius, bendrovė ant sūrelių pakuočių bei reklamoje vartotojo teiginį „81 proc. varškės“, kuris klaidino vartotojus dėl maisto produkto sudėties.
Tuo metu Maisto ir veterinarijos tarnybos protokole nustatyta, kad 81 proc. varškės yra ne visame sūrelyje, bet sūrelio varškės masėje, todėl vartotojas galimai yra klaidinamas dėl maisto produkto sudėtyje esančio varškės kiekio.
VVTAT nuotr.
Aiškindama savo poziciją, bendrovė pažymėjo, kad glaistytų varškės sūrelių maistinė vertė labai priklauso nuo varškės kiekio juose, todėl, norėdama atkreipti vartotojų dėmesį ir pateikti daugiau informacijos, bendrovė sudedamųjų dalių sąraše nurodo varškės masės kiekį ir varškės kiekį varškės masėje.
Atsižvelgiant į tai, kad reklamoje yra labai ribotos galimybės pateikti išsamią ir detalizuotą informaciją, teiginį „81 proc. varškės sūrelio varškės masėje“ buvo nuspręsta sutrumpinti iki „81 proc. varškės sūrelyje“, tuo pačiu pateikiant stilistiškai gražiau skambančią ir vartotojui aiškesnę informaciją. Bendrovė įsipareigojo pakoreguoti galimai vartotojus klaidinantį teiginį „81 proc. varškės“ į „81 proc. varškės sūrelio varškės masėje“.
Nagrinėdama bylą, VVTAT komisija pažymėjo, kad kiekvienas vartotojas yra suinteresuotas gauti teisingą informaciją apie ketinamų įsigyti produktų savybes, tačiau nagrinėtu atveju vidutinis vartotojas galėjo nepagrįstai susidaryti įspūdį, jog 81 proc. varškės yra visame sūrelyje, o ne sūrelio varškės masėje, ir dėl šios priežasties galėjo būti suklaidintas.
Naujausi komentarai