„Kesko Senukai“ : sprendimas prekiauti knygomis – pasiteisino

  • Teksto dydis:

Prekybos tinklas „Senukai“, rugpjūčio mėnesį asortimentą papildęs knygomis, fiksuoja kas mėnesį augančius jų pardavimus.

Pasak „Kesko Senukai“ atstovės Elonos Uckutės, sprendimas pradėti prekybą knygomis – pasiteisino.

„Siekiame, kad mūsų klientai kuo platesnį prekių asortimentą rastų vienoje prekybos vietoje. Džiaugiamės, kad knygos „Senukų“ parduotuvėse atranda savo pirkėją – įsigiję namų remonto, interjero ar sodo-daržo prekių, pirkėjai taip pat pasirūpina ir mėgstama knyga“, – pranešime žiniasklaidai cituojama E. Uckutė.

Anot jos, pirkėjai aktyviai parduotuvėse ieško plačiai aptarinėjamų, gerai kritikų įvertintų, garsių autorių knygų. Dažniausiai perkama Gary Chapman knyga „Penkios meilės kalbos. Kaip suprasti ir išmokti meilės kalbą“.

Skaitytojai taip pat domisi pasauliniais grožinės literatūros bestseleriais tapusiomis ar tikrais faktais paremtomis istorijomis.

E. Uckutės teigimu, knygų pardavimai patvirtina, kad vakarus su knyga mėgsta leisti ne tik suaugę, bet ir vaikai. Patys skaitydami ar prieš miegą klausydami tėvų skaitomų pasakojimų, vaikai lavina savo vaizduotę bei ugdo kūrybiškumą.

Leidyklos „Alma littera“, kurios knygas dažniausiai renkasi „Senukų“ klientai, direktorė teigia, kad ir specializuotose prekybos centruose knygos randa savo pirkėjus.

„Visada siekiame, kad apie mūsų knygas išgirstų ir jos būtų prieinamos kuo didesniam žmonių ratui. Tad šis bendradarbiavimas mums suteikia galimybę būti arčiau skaitytojo jam patogioje vietoje. Patogumas yra vienas pagrindinių šiandienos vartotojų poreikių. Šį pardavimo kanalą vertiname labai palankiai, tą rodo ir pirmieji knygų pardavimų rezultatai“, – komentuoja Dovilė Zaidė.

Jos teigimu, knygų pardavimai taip pat auga artėjant gražiausioms metų šventėms – Kalėdoms. „Alma littera“ atliktas tyrimas parodė, kad net 81 proc. Lietuvos gyventojų knyga yra gera dovana.

„Siekiame, kad mūsų parduotuvėse esantis knygų asortimentas atlieptų kiekvieno knygų skaitytojo skonį bei pomėgius. Tad tikimės, kad šiais metais mūsų klientų kalėdiniuose pirkinių krepšeliuose šalia elektronikos prekių ir buities prietaisų bus ir vaizduotę lavinančios bei žinias praplečiančios knygos“, – pristato E. Uckutė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių