- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Parama: investuodamas į Kauno „Žalgirį“ verslas didina klubo galimybes susitarti su geresniais krepšininkais, atitinkamai tai didina klubo galimybes siekti geresnių rezultatų.
-
„Jei ant prekystalio būtų aludarių skardinės ir aš turėčiau pasirinkti, ilgai nesvarstydamas imčiau jų žalios ir baltos spalvų produkciją“, – sako G. Banaitis-Skrandis.
Krepšinio aistruoliai jau kurį laiką ilgisi arenose dunksinčių kamuolių ir į parketą besitrinančių krepšininkų sportbačių garso. Vis dėlto nei savo sporto herojų, nei su jais susijusių atributų sirgaliai nepamiršta rungtynes stebėdami ir televizorių ekranuose. Apie meilę krepšiniui primena ir kasdienybėje aistruolius lydintys prekių ženklai, prisidedantys prie mylimų klubų ir jų rezultatų.
Vienas didžiausių sporto rėmėjų Lietuvoje, gėrimų pramonės šalyje lyderis „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA), sporto bendruomenę remia per 20 metų ir yra skyręs daugiau kaip 8 mln. eurų. Didžiausią dalį paramos sudaro krepšinio klubų rėmimas, tarp kurių ir Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas.
Ilgametis šios ekipos Garbės klubo narys Gediminas Banaitis-Skrandis pripažįsta, kad pastebi ir teigiamai vertina šios įmonės paramą. „Jei ant prekystalio būtų Lietuvos didžiųjų aludarių skardinės ir aš turėčiau pasirinkti, ilgai nesvarstydamas imčiau jų žalios ir baltos spalvų produkciją. Manau, kad daugelis „Žalgirio“ aistruolių elgiasi taip pat“, – sako G.Banaitis-Skrandis. Kartu jis aštriai kritikuoja Kauno aludarių poziciją – Kaune veikiantys didelio masto aludariai jam nepatrauklūs todėl, kad neprisideda prie miesto komandos veiklos. „Žinau, kad ši įmonė yra dažna rėmėja kultūros ir pramogų sektoriuje, dalyvauja kitose sporto srityse, bet jų nenoras ar nesugebėjimas būti ryškiausio Lietuvos prekės ženklo ir garsiausio klubo partneriais mane stebina. Sąmoningas sprendimas nebūti su Lietuvos sporto ir Europos krepšinio lyderiais yra sunkiai suprantamas man ir kaip „Žalgirio“ aistruoliui, ir kaip kauniečiui. Tad natūralu, kad nėra noro pirkti tokios įmonės produkcijos“, – neslepia sirgalius.
Ir patys Kauno „Žalgirio“ Garbės klubo nariai finansiškai prisideda prie miesto krepšinio ekipos paramos, tad įvairios įmonės, darančios tą patį, sulaukia išskirtinio šių sirgalių palankumo. „Supratimas, kad aktyvesnis vienos ar kitos įmonės produkcijos vartojimas ar paslaugų pirkimas prisideda prie klubo augimo, stiprina prieraišumą prie tų įmonių produkcijos ar paslaugų vartojimo. Jei tos įmonės produkcijos ir nevartojame ar tos paslaugos sirgaliui yra nereikalingos, vis tiek dažnai susiformuojame gerą ar geresnę nuomonę apie įmonę“, – pastebi krepšinio aistruolis.
Sirgaliai mato ne tik finansinę rėmimo prasmę
Pernai „Spinter tyrimų“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa parodė, jog daugiau nei 60 proc. šalies gyventojų linkę pritarti, kad socialiai atsakingos įmonės reikšmingai prisideda prie valstybės gerovės. Aistringas Kauno krepšinio ekipos gerbėjas taip pat pastebi, kad įmonės, finansiškai remiančios klubą, suteikia didesnę nei vien tik piniginę paramą.
„Aš tai vertinu kaip santykius tarp dviejų artimų žmonių. Ar sirgaliaus ir klubo. Kuo daugiau, nuoširdžiau į santykius abu įdeda savęs, tuo tie santykiai bus stipresni ir ryškesni. Kuo labiau įsitrauks visi aistruoliai į klubo palaikymą, tuo tvirčiau žaidėjai jausis aikštelėje. Investuodamas į Kauno „Žalgirį“ verslas didina klubo galimybes susitarti su geresniais krepšininkais, atitinkamai tai didina klubo galimybes siekti geresnių rezultatų. Geresni rezultatai skatina žmones jaustis laimingesnius, o laimingi žmonės yra linkę skatinti ne tik šalia klubo esančius verslus, bet ir visos šalies ekonomiką“, – pažymi krepšinio aistruolis.
„Švyturio-Utenos alaus“ vadovas Rolandas Viršilas sako, kad toks sirgalių įvertinimas skatina nuolat stiprinti savo pozicijas, vykdant socialiai atsakingą veiklą. „Parama krepšiniui yra neatsiejama mūsų įmonės dalis. Ir tai, kad sporto aistruoliai supranta bei teigiamai įvertina jos reikšmę ir didesnę prasmę, mums teikia didelį stimulą tęsti jau kelis dešimtmečius vykdomą misiją“, – tikina R. Viršilas.
Lojalumą ženklams lemia ir emocijos
Visuomenės nuomonės apklausų įmonės „Spinter tyrimai“ vadovas sociologas Ignas Zokas pastebi, kad lojalumui tam tikriems ženklams daug įtakos daro fizinės prekių ženklų savybės, taip pat ir emocinis prisirišimas prie tam tikrų ženklų. „Prekės ženklas gali sietis su konkrečia žmogaus išskirtine patirtimi, ypatinga vieta ir panašiai. Juokaujant galima sakyti, kad prekės ženklas vartotojo gyvenime tiesiog buvo reikiamu laiku reikiamoje vietoje“, – sako I. Zokas. Jis atkreipia dėmesį, kad ir sportas, o ypač krepšinis Lietuvoje, taip pat stipriai susietas su emocijomis. „Komandos palaikymas kartu yra palaikymas vieni kitų – mes jaučiame, kad mūsų troškimai ir tuo momentu, atrodo, net ir visos vertybės sutampa. Bendrumas, susivienijimas sporte visada yra pozityvi emocinė įkrova“, – pabrėžia sociologas.
I. Zokas taip pat pažymi, kad prisirišimą prie tam tikrų ženklų lemia ir verslo komunikuojamos vertybės, pasaulėžiūra, sutampanti su vartotojų. „Jei prekės ženklas kalba arba pritaria kažkam, su kuo aš nesutinku ar vertybiškai nepritariu, labai tikėtina, kad mano lojalumas šiam ženklui greitai susvyruos“, – pastebi „Spinter tyrimų“ vadovas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Matijošaitis: užtruko, bet duotas žodis – ištesėtas22
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis džiaugiasi, kad „Vičiūnų grupės“ pasitraukimo iš Rusijos rinkos istorijoje pagaliau padėtas taškas. Kelis pastaruosius metus kritikos dėl įmonės veikimo Kaliningrade susilauk...
-
„Amber Grid“ vadovas: GIPL detalių keitimas gali užtrukti mažiausiai metus2
Rinkos reguliuotojui įpareigojus dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias galimai rusiškas jungiamąsias detales, sumontuotas Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL), pasak bendrovės v...
-
D. Matijošaitis apie „Vičiūnų“ pasitraukimą iš Rusijos: akivaizdu, kad žaidėme ne savo žaidimą27
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ oficialiai patvirtino pardavusi Rusijos Kaliningrado srityje veikiantį fabriką ir dar 7-iose valstybėse ...
-
G. Nausėda apie parduotą „Vičiūnų grupės“ verslą Rusijoje: geriau vėliau negu niekada13
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdomai žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupei“ po dvejus metus trukusio proceso pardavus verslą Rusijoje, prezidentas Gitanas Nausėda sako, jog jis par...
-
VERT įpareigojo „Amber Grid“ pakeisti GIPL detales su rusiškomis žymėmis4
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) įpareigojo dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) galimai rusiškas jungiamąsias detales. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą4
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
„Vičiūnų grupė“ pardavė gamyklą Kaliningrade60
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieraus valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ Rusijos valdymo grupei „Gruppa Okean“ pardavė visą verslą Rusijoje &nda...
-
„Maxima“ kviečia dirbti: apmokome, suteikiamas transportas, apgyvendinimas bei nemokamas maitinimas9
Šalia Lentvario netrukus pradės veikti naujas „Maxima LT“ logistikos centras. Jo vadovas Modestas Virvilas jau renka savo komandą – jo kolegomis gali tapti ir patirties logistikoje neturintys kandidatai. ...
-
Svarbiausi faktai apie Lietuvoje gamyklą planuojančią statyti „Rheinmetall“2
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ planuojant Lietuvoje statyti 155 mm artilerijos amunicijos gamyklą, BNS pateikia pagrindinius faktus apie dar 19-ojo amžiaus pabaigoje įkurtą Vokietijos koncerną, kuris taptų vienu didžiau...