Pereiti į pagrindinį turinį

Laikai keičiasi, o geros kainos – išlieka: „Camelia“ kviečia senjorus pasinaudoti nuolaidomis

2024-04-13 02:00
DMN inf.

Mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ pristato sparčiai modernėjančios kasdienybės ir stabilumo paieškų įkvėptą reklaminį klipą, kurio pagrindiniais herojais tapo senjorų pora. Jaukiu ir šeimynišku klipu siekiama priminti, kad tinklo vaistinėse senjorams suteikiamos išskirtinės nuolaidos nuo pat pirmos prekės, visą dieną.

„Camelia“ archyvo nuotr.

Vaizdo klipe rodoma didelė šeima, savo įprastiems poreikiams nevengianti pritaikyti inovatyvių sprendimų: nuo interaktyvių aplikacijų telefone iki LED šviesos terapijos kaukės veidui. Nors naujausios technologijos dažniausiai būna skirtos palengvinti ar paįvairinti kasdienybę, prie jų taip pat reikia priprasti ir su jomis susigyventi.

Stabilumo svarba greitoje kasdienybėje

Vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė pastebi, kad dalis senjorų kartais jaučiasi tarsi nesuspėjantys kartu su pasaulyje vykstančiais pokyčiais ir naujovėmis. Todėl svarbu padėti jiems atrasti ilgaamžius bei nekintančius gyvenimo aspektus.

„Išskirtines nuolaidas senjorams pradėjome taikyti prieš beveik 5 metus. Nuo tada pacientus, turinčius „Mažų kainų“ kortelę su „Senjoro“ žyma, kasdien kviečiame vaistinėse apsipirkti pigiau. Supratome, kad išskirtinių sąlygų suteikimas senjorams stipriai siejasi su stabilumu, saugumu ir užtikrintumu. O to neretai gali pritrūkti nuolat skubančiame bei modernėjančiame pasaulyje. Dedame daug pastangų, kad „Camelia“ vaistinėse būtų užtikrinama ne tik kokybiška farmacinė paslauga ar visapusiškas rūpestis, bet ir taupus pirkinių krepšelis. Tai – vienas iš mūsų strateginių tikslų“, – kalbėjo A. Budrikienė.

„Camelia“ vaistinės išsiskiria savo pastovumu – senjorams taikomų nuolaidų sąlygos čia nesikeičia jau ilgą laiką.

 

2024 metais kovo mėnesį „Spinter“ atliktas šalies gyventojų nuomonės tyrimas parodė, kad didžioji dalis respondentų galvoja, jog „Camelia“ vaistinėse kainos yra mažiausios. Tyrimo rezultatai taip pat atskleidė, kad čia pacientus dažniau apsilankyti skatina specialūs lojalumo programos pasiūlymai, akcijos bei nuolaidos, taikomos tam tikromis valandomis.

Ramybė šalia stebinančių pokyčių

Kūrybinės vaizdo klipo idėjos autorių, reklamos agentūros „All Caps“, kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas tikina, kad būtent senjorai dėl gilios ir turtingos gyvenimo patirties, įvairius kasdienius pokyčius pastebi labiausiai.

„Laikai keičiasi taip greitai, kad tuo stebisi ne tik vyresnio amžiaus žmonės, bet ir dažnas dvidešimtmetis. Tačiau „Camelia“ vaistinės išsiskiria savo pastovumu – senjorams taikomų nuolaidų sąlygos čia nesikeičia jau ilgą laiką. Reklaminiame klipe norėjome parodyti, kad šalia stebinančių ir kintančių dalykų, visada galima rasti ramybės uostą“, – pridūrė jis.

Nuo balandžio mėnesio reklaminį klipą galima išvysti televizoriaus ekranuose bei socialiniuose tinkluose.                                                          

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų