Konferenciją organizuoja Verslių žmonių asociacija. „Turbomarketing 2024“ vyks jau šį ketvirtadienį – tai unikali galimybė atsidurti ten, kur kuriama rytojaus marketingo vizija. Nepraleiskite progos susipažinti su kolegomis, užmegzti naujus ryšius ir įgyti konkurencinį pranašumą.
Skaitmeninės transformacijos amžiuje marketingas tapo ne tik kūrybiškumo, bet ir technologijų žaidimu. Besikeičianti aplinka reikalauja, kad verslai greitai reaguotų į tendencijas – nuo socialinių tinklų platformų naujovių iki AI įrankių integravimo. Išlikti konkurencingam reiškia nuolat investuoti į žinias, eksperimentuoti ir neprarasti ryšio su klientais, kurie vertina tiek efektyvumą, tiek asmeniškumą.
Renginyje dalyvaus žymūs pranešėjai:
• Algirdas Stonys – „Telesoft“ įkūrėjas.
• Algirdas Karalius – dirbęs su tokiais prekių ženklais kaip „Pepsi-Cola“, „SEB bankas“, „Swedbank“ ir kitais.
Šios konferencijos formatas – nestandartinis. Mūsų tikslas – ne tik supažindinti su galimybėmis ar įkvėpti imtis pokyčių, bet ir praktiškai parodyti, kaip integruoti dirbtinio intelekto, organinės ir mokamos rinkodaros įrankius.
• Alex Monaco – organinės rinkodaros specialistas ir bestselerių autorius.
• Kristina Kratko – socialinių tinklų ekspertė, padedanti paslaugų specialistams kurti parduodantį turinį „Instagram“ platformoje.
• Mantas Kazlauskas – „One Click“ įkūrėjas.
• Povilas Goberis – „Setupad“ bendraįkūrėjas, interneto ir rinkodaros profesionalas.
• Mantas Kapocius – „Impact Solutions Partners“ bendraįkūrėjas ir vadovas.
„Kaip pritraukti naujų klientų? Nuolat girdime šį klausimą iš specialistų ir smulkių verslininkų. Ieškodami atsakymų, vienas iš mūsų renginio svečių – organinės rinkodaros ekspertas Alex Monaco – pasiūlė surengti pirmąją (tikimės ne paskutinę!) marketingo ir rinkodaros konferenciją „Turbomarketing 2024“. Komanda entuziastingai priėmė šį sprendimą, juolab kad turime patirties organizuojant panašius renginius“, – sakė Verslių žmonių asociacijos bendraįkūrėjas Deividas Bukauskas.
„Šiais laikais laimi tie, kurie reklamuojasi gudriai“, – teigia Alex Monaco, vienas iš „Turbomarketing 2024“ iniciatorių ir geriausias Lietuvoje organinės rinkodaros ekspertas. Jo pranešimą galėsite išgirsti konferencijos metu.
Renginio metu bus dalijamasi praktiniais patarimais apie šių dienų reklamos tendencijas platformose, tokiose kaip „YouTube“, „Google“ ir „Instagram“. Taip pat bus aptariama mokama ir nemokama reklama, dirbtinio intelekto įrankiai bei sprendimai, skirti marketingui. Pabaigoje A. Stonys pasidalins tinklaveikos ir verslo auginimo patarimais.
„Manau, Kaune trūksta verslumui skirtų renginių. Todėl šios konferencijos formatas – nestandartinis. Mūsų tikslas – ne tik supažindinti su galimybėmis ar įkvėpti imtis pokyčių, bet ir praktiškai parodyti, kaip integruoti dirbtinio intelekto, organinės ir mokamos rinkodaros įrankius. Kaip turinį kurti paprasčiau ir pigiau, tačiau išlaikant kokybę. Kaip tikslingai pasiekti savo auditoriją bei sutrumpinti laiką, kasdien sugaištamą rutininėms užduotims. Tikime, kad tik integravus DI metodus verslas gali išlikti konkurencingas šiandieninėje aplinkoje“, – sakė D. Jakučionis, vienas iš konferencijos „Turbomarketing“ organizatorių.
„Aš manau, kad „Turbomarketing 2024“ renginys – tai kelias į geresnį rytojų verslininkams, siekiantiems daugiau savo versle, bei tiems, kurie nori praplėsti savo galimybes ir ryšius“, – sakė Verslių žmonių asociacijos bendraįkūrėja Laura Štadienė.
Registracija ir renginio programa čia.
Naujausi komentarai