Pereiti į pagrindinį turinį

„Lidl“ kalėdinė reklamos kampanija – himnas moterims

2016-11-28 10:30
DMN inf.

Šiųmetę „Lidl“ tarptautinę kalėdinę reklamos kampaniją, kurios pagrindinė veikėja – valiūkiška Kalėdų Senelio konkurentė Santa Klara, įkvėpė prekybos tinklo užsakymu Europoje atlikta apklausa.

Patvirtinusi stereotipą, jog pasirengimas didžiosioms metų šventėms dažniausiai gula ant dailiosios lyties pečių, ji paskatino „Lidl“ originaliai palaikyti visas šventinės atmosferos kūrėjas.

Lapkričio 23-iąją internete pasirodęs dainos #santaclara vaizdo klipas yra „Lidl“ padėka ir padrąsinimas, skirtas visoms mamoms, močiutėms, tetoms, seserims bei draugėms, kurias žiemos švenčių įkarštyje kasmet įsuka dovanų pirkimas, namų ruoša ir puošyba, šventinės vakarienės gaminimas bei kiti sezoniniai rūpesčiai.

Pagrindinė žaismingo vaizdo klipo žinutė – kad ir koks būtų įtakingas bei žinomas, visų garbinamas Kalėdų Senelis šiemet nebesusižers visų ovacijų, mat švenčių šurmulyje visų dėmesį patraukia Santa Klara.

Šios idėjos autoriai – Hamburgo (Vokietija) reklamos agentūra „Überground“, klipą režisavo Nathan Price iš „Bigfish Berlin“. Specialiai šiai kampanijai parašytą dainą #santaclara (Jo Marie Farwick žodžiai ir „ZWEImusic“ muzika) atlieka 23 metų Emily Roberts iš Hamburgo. Santa Klaros įvaizdį, kurio pagrindinis akcentas – mėlynas apsiaustas, sukūrė danų dizaineris Mads Dinesen, bendradarbiaudamas su stilistu Mr. Gammon.

Net 46 proc. apklaustųjų Europos dailiosios lyties atstovių Kalėdas sieja su stresu, atskleidė „Lidl“ užsakymu „Nielsen“ atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 20 800 respondentų 26 šalyse. Tyrimas atskleidė, kad Kalėdų ruoša iš esmės yra moterų rankose, nors kai kur darbus perima ir vyrai. 66 proc. apklaustųjų moterų teigė, kad jos organizuoja žiemos šventes, 75 proc. nurodė perkančios dovanas, 78 proc. taip pat puošia namus. Tai paaiškina, kodėl švenčių stresas kur kas labiau jaučiamas dailiosios lyties atstovių. Beje, į tyrimo klausimą „Ar Kalėdos jums asocijuojasi su stresu?“ teigiamai atsakė ir 37 proc. vyrų.

„Norime, kad mūsų kalėdinė kampanija žaismingai primintų, kiek daug širdies ir darbo prašosi švenčių laikotarpis, – sakė Agnė Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Nuoširdžiai linkime, kad Kalėdos suvienytų visus namiškius ne tik švenčiant, bet ir ruošiantis, bei savo ruožtu skubame į pagalbą siūlydami greitai ir patogiai apsipirkti „Lidl“.“

 

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų