Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvos bankas: laiku neatsakęs klientei, DNB bankas pažeidė įstatymą

2015-04-10 07:34
BNS inf.
Garantijos: bankomate gavusi šimtinę moteris parduotuvėje išgirdo, kad kupiūra netikra.
Garantijos: bankomate gavusi šimtinę moteris parduotuvėje išgirdo, kad kupiūra netikra. / Vytauto Petriko nuotr.

Norvegų kapitalo DNB bankui per nustatytą laiką klientei nepateikus atsakymo, kodėl ji iš bankomato negavo visos autorizuotos sumos, Lietuvos banko (LB) Priežiūros tarnyba pripažįsta, kad DNB šiuo atveju jau pažeidė įstatymą, tačiau tegali pasiūlyti bankui ir klientei susitarti taikiai, o jeigu ginčo išspręsti nepavyktų, bandyti laimę susigrąžinti prarastus 50 eurų moteris galėtų tik per teismą, rašo "Lietuvos žinios".

"Bankų įstatyme nurodyta, jog bankas privalo išnagrinėti rašytinius kliento prašymus ar skundus ir raštu jam atsakyti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. Esant sudėtingam atvejui bankas privalo leisti klientui dalyvauti svarstyme, raštu informuoti jį apie ilgesnį nagrinėjimo terminą, tačiau šis terminas negali viršyti 45 kalendorinių dienų nuo prašymo ar skundo gavimo dienos", - dienraščiui kalbėjo D. Andriukaitis.

Lietuvos banko Priežiūros tarnybos Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento Finansinių paslaugų ginčų nagrinėjimo skyriaus viršininko Dariaus Andriukaičio, įstatymai Lietuvos banko sprendimui suteikia tik rekomendacinę galią, o privalomą sprendimą priima teismas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų