„Lietuvos geležinkeliai“ modernizuos 14 Lietuvos pervažų

Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių įmonių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ modernizuos svarbiausias Lietuvos pervažas. Bendrovės valdyba patvirtino 14 prioritetinių pervažų signalizacijos įrangos modernizavimo projektą, kuris yra sudedamoji Pervažų saugumo didinimo programos dalis.

„Lietuvos geležinkeliams“ atlikus visų 526 pervažų multikriterinę analizę, buvo atrinktos modernizuoti svarbiausios 14 pervažų, kurios patenka į IXB (Vilnius-Klaipėda) ir IXD (Kaišiadorys-Kybartai) geležinkelių transporto koridorius bei kitus svarbius magistralinius ir regioninius koridorius.

„Nuosekliai siekdami įgyvendinti ambicingą tikslą sumažinti žūčių geležinkelyje skaičių iki nulio, svarbiausią dėmesį skiriame eismo ir darbų saugumui, diegiame kompleksines edukacines ir infrastruktūros tobulinimo priemones, priimame modernius sprendimus. Per artimiausius keletą metų planuojame investuoti daugiau kaip 10 mln. eurų pagal pervažų modernizavimo programą“, – pranešime cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Geležinkelių infrastruktūros direkcijos vadovas Karolis Sankovskis.

Kaip skelbia bendrovė, įgyvendinus projektą geležinkelio pervažose bus įrengtos Tarptautinės geležinkelių sąjungos standarte UIC 762 numatytos techninės priemonės, kurios sudarys galimybes prioritetinėse pervažose reikšmingai padidinti traukinių, automobilių ir pėsčiųjų eismo saugą.

Projektu siekiama atnaujinti pervažų signalizacijos įrangą, penkiose pervažose įrengti naują pėsčiųjų tako signalizacijos sistemą, keturiose pervažose įrengti pėsčiųjų takus.

Projekto apimtyje bus įrengiami viso automobilio kelio važiuojamosios dalies atitvėrimo užtvarai, įrengiamos vaizdo stebėjimo kameros, perkonfigūruojamos centralizuotos eismo valdymo sistemos.

„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja kasmet sutaupyti apie 150 tūkst. eurų per metus pervažų priežiūros ir aptarnavimo sąnaudų.

Artimiausiu metu bus skelbiamas tarptautinis atviras pirkimo konkursas šiam projektui įgyvendinti. Projektą numatoma finansuoti nuosavomis „Lietuvos geležinkelių“ lėšomis. Projektą ketinama užbaigti iki 2021 m. pabaigos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių