Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvos paštas nebeteiks atgyvenusių paslaugų

2018-11-29 12:41

Keičiantis technologijoms Lietuvos paštas nebeteiks klientams kai kurių atgyvenusių ar nepelningų paslaugų. Tiesa, tarp tokių neatsidurs atsiskaitymai už komunalines bei kitas paslaugas.

Lietuvos pašto nuotr.

Rinks įmokas toliau

Nuo 2019 m. birželio 1 d. klientams nebebus teikiama mokėjimo sąskaitos paslauga. Šis produktas Lietuvos pašto teikiamų finansinių paslaugų krepšelyje buvo itin nepelningas – 2017 m. bendrovės finansinių paslaugų pajamų struktūroje mokėjimo sąskaita sudarė vos 0,04 proc., o investicijos į šios paslaugos palaikymą siekia kelis šimtus tūkstančių eurų per metus.

"Savo klientams mes pateiksime visą būtiną informaciją apie galimybę atsidaryti naujas sąskaitas bankuose, kredito unijose ar elektroninių pinigų įstaigose", – sakė Lietuvos pašto Rinkodaros ir pardavimų direktorius Norbertas Žioba.

Anot jo, finansiniame sektoriuje Lietuvos paštas save mato kaip stiprų žaidėją teikiant šias paslaugas: pensijų ir kitų išmokų pristatymą, įmokų surinkimą, piniginių perlaidų siuntimą ir išmokėjimą, tarpininkavimą, teikiant vartojimo kreditus bei draudimo paslaugas. Šios paslaugos įmonės paslaugų krepšelyje tikrai išliks ir bus stiprinamos bei plečiamos.

Beje, už komunalines ar ryšio paslaugas paštininkui galima atsiskaityti ir namuose grynaisiais.

Naikinamos paslaugos

O štai faksogramos, vadinamojo verslo pašto, asmendėžių, išorinių sąskaitų apmokėjimų modulio ir mokėjimo sąskaitos paslaugas ketinama nutraukti.

Faksograma – tai informacijos ar dokumento persiuntimas iš pašte esančio fakso gavėjui į fakso numerį Lietuvoje arba užsienio šalyse. Paslauga buvo skirta privatiems klientams, tačiau po sparčios interneto plėtros jų drastiškai sumažėjo ir ja šiuo metu naudojasi vos keli pavieniai klientai.

"Vadinamasis verslo paštas – tai Lietuvos pašto paslauga, kuria naudojosi išskirtinai verslo klientai, išsikviesdami asmeniškai laiškininką paimti jų siuntos. Ši paslauga keičiama kur kas efektyvesne, automatizuota sistema – tikimės, kad ji verslo klientams bus kur kas patogesnė", – teigė N.Žioba.

Asmendėžės buvo įrengtos kai kuriuose Vilniaus miesto rajonuose ir jo apylinkėse prie gyvenamųjų namų – į jas gyventojai nukreipdavo savo siuntas, o kurjeris jas pristatydavo. Kadangi gyventojai pastaruoju metu nebuvo linkę naudotis šia paslauga ir mieliau siuntas atsiimdavo savitarnos terminaluose, ji tapo nuostolinga. Pašto dėžutės kaina mėnesiui šiuo metu siekia 4,34 euro.

Lietuvos paštas taip pat uždarys išorinių sąskaitų apmokėjimo modulį, kuris veikė kaip tarpininkas tarp pirkėjo ir pardavėjo sąskaitų išrašymo proceso metu.

Žvilgsnis į priekį

"Šiuo metu peržiūrime savo paslaugas bei produktus. Vertiname, kas bus aktualu po keleto metų, kokie bus vartotojų lūkesčiai. Tiek pašto paslaugų, tiek finansinių paslaugų rinka sparčiai keičiasi, o Lietuvos paštas dirba itin konkurencingoje aplinkoje, todėl ieškome efektyvių, šiuolaikiškų ir veiksmingų sprendimų, kad kuo labiau patenkintumėme vartotojų poreikius", – komentavo Rinkodaros ir pardavimų vadovas.

Deja, keičiantis technologijoms, viena paslauga lieka archajiška. Lietuvos paštas savo interneto tinklalapyje skelbia, kad "PayPost" skyriuose ir paštuose galima atsiskaityti už komunalines, telekomunikacijų, draudimo ir kitas paslaugas, tačiau tik grynaisiais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų