Per pirmąjį ketvirtį LRT auditorija padidėjo 5,8 proc., o reklamos - rėmimo anonsų, socialinių projektų klipų - televizijoje liko penktadalis buvusio kiekio, rašo dienraštis "Verslo žinios".
"Žiūrovai reagavo teigiamai, nors ir esame sulaukę pasipiktinusių vartotojų nuomonių, kad reklama niekur nedingo, tačiau iš tiesų liko tik kultūros, sporto renginių rėmimas, socialinė reklama, - tai, kas yra leidžiama įstatyme", - sakė LRT generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius.
Pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu metu, LRT televizijoje liko 19 proc. buvusio reklamos kiekio. Komercinių renginių rėmėjų reklama šį sausį-kovą sudarė šiek tiek daugiau kaip 10 proc. viso reklamos kiekio, o didžioji dalis teko socialiniams projektams.
Naujausi komentarai