Įmonė ieško, kas įrengtų 10,4 ir 8,5 km ilgio atkarpas, kurios sujungs Šveicarijos gyvenvietę ir Kauną, pirmadienį pranešė LTG.
Pasak „LTG Infra“ vadovo Vyčio Žalimo, du konkursai skelbiami siekiant sumažinti projekto riziką, nes visa 18,9 km ilgio atkarpa yra sudėtinga.
„Pajėgus rangovas gali atlikti visus statybos darbus arba konkursus gali laimėti du rangovai. Pasirinkta strategija didina konkurencingumą ir mažina projekto įgyvendinimo rizikas“, – pranešime sakė V. Žalimas.
Statybos darbai nuo Jonavos link Kauno turėtų prasidėti šių metų antroje pusėje. Ruožas bus sujungtas su Lenkiją ir Palemoną jungiančia vėže.
Šiemet už „Rail Baltica“ statybas atsakinga „LTG Infra“ dar žada skelbti 24,5 km atkarpos nuo Ramygalos iki Berčiūnų ir 12,4 km atkarpos nuo Berčiūnų iki Joniškėlio tiesimo rangovų konkursus.
Pasak įmonės, pradėjus darbus šiuose ruožuose iš viso bus statoma 114 km vėžės.
Visą „Rail Baltica“ projektą sujungiant Baltijos šalis su Europa numatyta užbaigti 2030 metais, o sujungti Lietuvos ir Lenkijos vėžes tikimasi 2028 metais.
„Rail Baltica“ sujungs Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus.
Naujausi komentarai