„Pagal mūsų verslo planą, stotelė turėtų tapti pelningu objektu 2020 metais. Iki tol matome nuoseklų veiklos augimą, o spartesnį paslaugų poreikį matome tarp 2020 ir 2025 metų“, - penktadienį žurnalistams Klaipėdoje sakė Mindaugas Jusius.
Pasak jo, dujos iš paskirstymo stoties galėtų būti tiekiamos jūrų transportui bei sunkvežimiams.
„Jūriniam transportui nuo 2020 metų įsigalioja griežti aplinkosauginiai reikalavimai, tad jau dabar pastebima, kad įvyko lūžis ir nemaža dalis naujų laivų gaminami su SGD varomais varikliais. (...) Antžeminio transporto srityje šiuo metu vyksta infrastruktūros vystymas, degalų užpildymo kolonėlių tinklo plėtra, nes vežėjai skundžiasi, jog nėra pakankamo tinklo ir jie nenori būti pirmieji investavę“, - kalbėjo M. Jusius.
Anot jo, dėl SGD pirkimo jau kalbama su tarptautinės PET ruošinių gamybos grupės „Indorama“ bei vienos didžiausių logistikos grupių šalyje „Girteka“ atstovais.
Šiuo metu vyksta SGD paskirstymo stoties bandymai, komercinę veiklą planuojama pradėti kitų metų pradžioje.
Stotyje įrengtos 5 po 1 tūkst. kubų talpos talpyklos, iš jų SGD bus perkraunamos į autodujovežius. Stotyje įrengtos dvi SGD dujovežių pripylimo aikštelės, SGD galima perpilti ir į laivus-dujovežius. Ateityje numatyta galimybe stoties pajėgumus išplėsti iki 10 tūkst. kubų.
Naujausi komentarai