Pereiti į pagrindinį turinį

Maistas kaip namuose: kas padeda atrasti kelią į pirkėjo širdį?

2020-06-17 14:04
DMN inf.

Vėdarai, plovas, balta mišrainė, Cezario salotos ar mėsainiai – tai tik keli visiems puikiai pažįstami patiekalai, kuriuos, nors ir mėgsta dažnas lietuvis, pasigaminti namuose randa laiko ne kiekvienas. Prekybos tinklas „Iki“ daugiau nei prieš dešimtmetį rado sprendimą, kurį pirkėjai vertina iki šių dienų – tai išskirtinės kokybės, saugių ir originalių kulinarijos gaminių linija, daugeliui primenanti namuose ruoštą maistą.

Prekybos tinklo „Iki“ nuotr.

Pasak Vilmos Juodkazienės, prekybos tinklo „Iki“ Kulinarijos centro vadovės, šiandien visiems puikiai pažįstamą „Pagaminta Iki“ liniją sudaro net 177 kulinarijos gaminiai. Tiesa, tarp populiariausių galima rasti ne tik mėsos, bet ir konditerijos gaminių.

„Per visą kulinarijos centro gyvavimo laikotarpį išgryninome, ko reikia mūsų pirkėjui ir šiandien asortimente turime tokių patiekalų, kurie laikosi nuo pat jo įkūrimo pradžios. Tai vėdarai, balta mišrainė ir kopūstų salotos – labai lietuviški pasirinkimai. Tačiau tarp populiariausių patiekalų šiandien galime rasti ir mėsainį su vištienos maltinuku, Cezario salotas ar net panakotą su avietėmis“, – pasakoja V. Juodkazienė.

Kulinarijos centro vadovės teigimu, pirkėjų simpatijas dažniausiai pelno tie gaminiai, kurie yra ne tik skanūs, bet ir patogiai supakuoti. Tai ypač svarbu tiems pirkėjams, kurie nuolat skuba, neturi laiko maisto gamybai namuose ir nori, kad pietūs būtų greiti, bet kokybiški.

Lietuvoje taiko ir tarptautinę patirtį

„Pagaminta Iki“ produkcijos asortimentas yra atnaujinamas kas tris mėnesius. Pasak V. Juodkazienės, naujų idėjų paieška neapsiriboja vien Lietuvos ribomis.

„Idėjų semiamės įvairiose kulinarijos parodose, degustacinėse vakarienėse ar interneto platybėse. Tačiau kiekvienas receptas yra individualus, pritaikomas mūsų kulinarijos centro gamybiniams procesams. Tiesa, dažnai įkvėpimo ieškome ir kitose šalyse, kur apsilankius būtinai užsukame kulinarijos tendencijomis pasidomėti į tenykščius prekybos centrus ar restoranus, tai mūsų gaminių linijai suteikia dar didesnės įvairovės“, – sako V. Juodkazienė.

Vilma Juodkazienė. Asmeninio archyvo nuotr.

Pasak maisto ekspertės, toli gražu ne visi nauji gaminiai pasieka parduotuvių prekystalius. Kiekvienas siūlomas patiekalas turi praeiti trijų etapų degustacijas, kurių metu vertinamas ne tik gaminio skonis, bet ir išvaizda, savikaina, galiojimo terminas ar pateikimo galimybės.

Išskirtinis dėmesys kokybei ir maisto saugai

Kulinarijos centre šiandien dirba 250 darbuotojų, kuriems ypač svarbi patiekalų kokybė, todėl „Pagaminta Iki“ produkcijoje nėra naudojami pridėtiniai konservantai, skonio stiprikliai ar dažikliai.

„Kiekvienas kulinarijos centro darbuotojas supranta, kad jų pagamintus gaminius vartoja tiek jauni, tiek vyresnio amžiaus žmonės, kurie šiuos patiekalus deda ne tik ant kasdienio, bet ir šventinio vaišių stalo. Ypatingą dėmesį skiriame maisto kokybei, turime maisto saugos specialistus, kurie stebi, kontroliuoja ir užtikrina žaliavų bei gaminių kokybę“, – teigia V. Juodkazienė.

Pasak maisto ekspertės, šalyje paskelbta koronaviruso pandemija nesutrukdė pirkėjams ir toliau siūlyti kokybišką ir saugią produkciją, kadangi tam tikrų saugos reikalavimų laikomasi visą laiką.

„Kulinarijos centre kaukių ir pirštinių dėvėjimas bei nuolatinė rankų dezinfekcija yra įprasta praktika dėl maisto saugos, nepriklausomai nuo paskelbtos pandemijos. Be abejo, visos šios priemonės buvo taikomos pandemijos metu, taip pat atskyrėme padalinių darbuotojų srautus ir įvedėme papildomas saugos priemones išorės tiekėjams, kurie ir dabar turi naudotis kaukėmis, pirštinėmis bei laikytis aukštų higienos reikalavimų“, – tikina V. Juodkazienė.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų