„Mano BŪSTAS“ užtikrins savalaikę komunikaciją su klientais

  • Teksto dydis:

Tarptautinė masinės komunikacijos su klientais sprendimų įmonė „Airship“ ir daugiabučių namų priežiūros įmonė „Mano BŪSTAS“ bendradarbiaus ir užtikrins savalaikę informacijos sklaidą administruojamų namų klientams visoje Lietuvoje.

Nuo vasario mėnesio „Airship“ klientų įtraukimo platforma suteikė galimybę „Mano BŪSTUI“ automatizuoti komunikacijos su klientais procesus. Nuo šiol bendrovės paslaugomis besinaudojantys klientai visą aktualią informaciją apie jų būsto priežiūrą gaus sistemingai ir automatizuotai: per savitarnos portalą ir mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“, elektroniniu paštu bei trumposiomis SMS žinutėmis.

Toks sprendimas neabejotinai pagerins klientų informavimą ir leis laiku atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus nuotoliniais kanalais. Be to, sistema leis stebėti, valdyti ir, priklausomai nuo klientų poreikio, tobulinti komunikacijos procesus.

Toks bendradarbiavimas yra „Mano BŪSTO“ strategijos, kuria siekiama skaitmeninti ir automatizuoti visus verslo procesus, dalis. Tai įgyvendinus, bus galima kokybiškiau ir greičiau aptarnauti klientus skaitmeninėje erdvėje. Automatizavus komunikaciją su klientais įmonė planuoja daugiau kaip 30 proc. sumažinti įeinančių klientų skambučių į klientų centrą skaičių.

„Remdamiesi daugiamete verslo patirtimi mes sukūrėme išsamų kliento dažniausiai užduodamų klausimų sąrašą, todėl dabar, dėka „Airship“, galėsime atsakyti į klientų klausimus dar prieš jiems kreipiantis į mus. Tikimės, kad dėl to gerokai sutrumpės laikas, kurį mūsų klientų aptarnavimo darbuotojai skiria atsakymams į klausimus, o mes galėsime geriau suprasti klientus, jų veiksmus, pageidavimus ir tokiu būdu geriau įsigilinsime į tai, kas svarbu klientui“, – sako bendrovės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys.

„Airship“ vykdomasis direktorius Europai, Artimiesiems Rytams ir Afrikai Patrickas Mareuillas pastebi, kad šiandien viso pasaulio verslai suvokia, jog klientų pratinimas naudotis skaitmeniniais įrankiais yra svarbiausias faktorius, siekiant suteikti naujos kartos kokybiškas paslaugas ir kurti stipresnius ir vertingesnius tarpusavio santykius.

„Džiaugiamės, kad „Mano BŪSTAS“ prisijungė prie „Airship“. Dabar, dirbdami kartu, galėsime greičiau realizuoti išsikeltus tikslus tiek gerinant komunikavimą su aptarnaujamų namų klientais, tiek didinant verslo vertę“, – teigia P. Mareuillas.

Pirmuoju etapu „Airship“ sprendimai bus įdiegti Lietuvoje, o vėliau inovatyvūs komunikavimo su klientais sprendimai bus diegiami ir kitose šalyse, kur įmonių grupė teikia savo paslaugas: Latvijoje, Lenkijoje, Ispanijoje ir Sankt Peterburge.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių