Padėjo išgelbėti žmogų
Būtent juos teko prisiminti „Maximos“ parduotuvės Klaipėdoje direktorei Julijai, kuri atskubėjo į pagalbą šalia parduotuvės sunegalavusiam asmeniui. Nutikimo liudininke tapusi ir padėką darbuotojai išreiškusi parduotuvės klientė pasakojo, kad nepažįstamam žmogui parduotuvės prieigose pasidarė bloga, jį ištiko priepuolis, tačiau niekas iš aplinkinių neskubėjo ir nedrįso jam padėti.
„Vienintelė „Maximos“ darbuotoja suskubo prie žmogaus ir stengėsi jam pagelbėti. Toks darbuotojos neabejingumas iš tiesų sujaudino. Daugelis tokiose situacijose pasimeta, nežino, kaip elgtis, tačiau ši darbuotoja nedvejodama atskubėjo į pagalbą. Šis jos poelgis neabejotinai nusipelnė būti įvertintas“, – įsitikinusi parduotuvės lankytoja.
Neliko abejinga klientės sveikatai
Kaip liudija pirkėjų padėkos, kiti liepos mėnesio „Maximos“ herojai taip pat buvo pasiryžę ištiesti pagalbos ranką senjorams, būsimoms ir esamoms mamos arba tiesiog reikiamų prekių ieškantiems pirkėjams.
„Dažnai apsiperku „Maximoje“, kurioje mane visuomet džiugina malonus darbuotojų aptarnavimas ir paslaugumas. Vis tik nesitikėjau, kad darbuotojai yra tokie dėmesingi ir pirkėjų sveikatai. Vieną dieną apsiperkant pasijutau blogai, išpylė prakaitas. Tai iš karto pastebėjo sveriamų prekių skyriaus darbuotoja, kuri labai nuoširdžiai susirūpino mano savijauta, pasiūlė vandens ir iškviesti pagalbą. Laimei, užteko tik vandens, o medikų pagalbos neprireikė. Apsipirkdama parduotuvėje, kurioje darbuotojai yra neabejingi vyresnių pirkėjų sveikatai, jaučiuosi ramiau. Dėkoju darbuotojai Aušrai“, – nutikimu dalijasi „Maximos“ parduotuvės Marijampolėje lankytoja.
Išskirtinis dėmesys mamoms
Klientų padėkų sulaukė ir vienoje iš Vilniaus „Maximos“ parduotuvių dirbanti Dominyka. Šiai mėnesio herojei ypatingai dėkinga buvo parduotuvėje apsilankiusi būsima mama. Ji pirko didesnį kiekį vandens, už kurį atsiskaitė savitarnos kasose. Pamačiusi besilaukiančią moterį, prie jos iš karto atskubėjo darbuotoja, kuri padėjo vandenį iškrauti iš vežimo, nuskenuoti, o po to sudėti atgal.
Panašiu paslaugumu buvo sutikta ir dar vienos „Maximos“ Vilniuje klientė, parduotuvėje apsilankiusi su dviem mažamečiais vaikais. „Apsipirkti su dvynukais vežimėlyje yra išties nelengva užduotis, kurią gerokai palengvino „Maximos“ darbuotoja. Neradus reikiamo mažylių maisto prekių lentynoje, darbuotoja jo surasti nuskubėjo į sandėlį ir netrukus grįžo su reikiamu produktu. Dėl tokių darbuotojų iš parduotuvės išeini su puikia nuotaika“, – apie darbuotojos Juditos paslaugumą pasakoja klientė.
Itin svarbus darbdavio rūpestis
Pasak „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės, šios istorijos – tik keletas iš daugelio, kuriomis kiekvieną mėnesį pasidalija parduotuvių klientai. E. Dapkienės teigimu, šie klientų atsiliepimai prekybos tinklą įpareigoja kiekvienu savo darbuotoju rūpintis dar labiau.
„Nuosekliai investuojame į kuo geresnių sąlygų savo darbuotojams užtikrinimą, jiems patrauklią motyvacinę sistemą ir kitus suteikiamus privalumus. Tai neabejotinai atsispindi ir darbuotojų pastangose, bendravime su klientais, aptarnavimo kokybėje. Labai didžiuojamės tuo, kad turime tikrų herojų, kurie yra ne tik puikūs darbuotojai, bet supratingi, užjaučiantys ir visuomet pasirengę padėti žmonės“, – sako E. Dapkienė.
Iš visų klientų internetu ir mobiliąja programėle pateiktų atsiliepimų speciali komisija kiekvieną mėnesį išrenka devynis mėnesio herojus, kuriuos prekybos tinklas įvertina ir paskatina papildomai. Mėnesio herojų iniciatyva vykdoma nuo praėjusių metų balandžio, o per tą laiką iš viso sulaukta daugiau kaip 4000 klientų atsiliepimų ir padėkų darbuotojams. Mėnesio herojais jau yra tapę daugiau nei pusantro šimto „Maximos“ parduotuvių darbuotojų.
Naujausi komentarai