„Išbandę elektroninių etikečių sprendimą įsitikinome, jog viena pagrindinių šios technologijos naudų yra laiko taupymas. Ten, kur veikia elektroninės etiketės, mūsų darbuotojams nebereikia skirti laiko kainas atnaujinti ir nuolat sutikrinti fiziškai. Dabar užtenka kelių mygtukų paspaudimo kompiuteriu, jog informacija atsinaujintų, todėl mūsų darbuotojai savo laiką gali skirti kitiems darbams, padedantiems mums sklandžiai teikti savo paslaugas“, – dalijasi „Maximos“ generalinė direktorė Kristina Meidė.
2020 metais prekybos tinklas elektroninių etikečių tinklą aktyviai plės. Ateinančių metų pradžioje, sausio mėnesį, nedidelio formato elektroninės etiketės žymės prekių kainas parduotuvėje V. Grybo g. 21, Vilniuje. Kitąmet iš viso taip modernizuotos bus ir dar kelios prekybos tinklo parduotuvės, kurių skaitmenizacijai bus skirta per 200 tūkst. eurų.
Pagrindinė priežastis, kodėl tolimesnei technologijos plėtrai buvo pasirinktos parduotuvės Gedimino pr. 18 ir V. Grybo g. 21 sostinėje – sparčiai augantys klientų srautai. Jau anksčiau šiemet prekybos tinklas greta parduotuvės Gedimino pr. 18 po vienu stogu klientų patogumui įkurdino maisto ir gėrimų, skirtų išsinešti, zoną, kur galima greitai nusipirkti šviežių salotų, prancūziškų dešrainių, skrudinamų sumuštinių, įdarytų kruasanų bei kitų skanėstų.
Kaip ir parduotuvėse Gedimino pr. 18 ir V. Grybo g. 21 sostinėje, tose parduotuvėse, kuriose bus pasirinkta įdiegti elektronines etiketes, pastarosios pakeis nedidelio formato, t. y. A5 ir 70X40 mm, matmenų popierines kainų etiketes.
Naujausi komentarai