Brangstanti šokolado žaliava ir lietuviškų prekybos tinklų spaudimas gamintojams mažinti kainą, šokolado įmonę "Meškėnas" paskatino ieškoti naujų pardavimo rinkų užsienyje, rašo "Verslo žinios".
Pirma "Meškėno" šokolado siunta išvyko į Omaną, pradėta prekiauti šokoladu Bulgarijoje, deramasi su lenkų prekybos tinklu "Biedronka", Kanados "Dolorama" ir "Tesco" Airijoje. Į Indiją iškeliavo jau antra siunta. "Manau, projektas Indijoje turi būti sėkmingas", - įsitikinusi įmonės plėtros vadovė Agnė Šaparnytė.
Praėjusiais metais pardavimo pajamas padidinęs maždaug 5-6 proc., šiemet "Meškėnas", gaminantis šokoladą su prekės ženklu "Tik tau", prognozuoja 10 proc. didesnę apyvartą.
Naujausi komentarai