Antradienį miesto vadovas susitiko su Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos "Bega" generaliniu direktoriumi Aloyzu Kuzmarskiu.
"Aptarėme veiklos kryptis, ką jie daro, ką krauna, šiek tiek – kaip krauna. Šiame susitikime dalyvavo ir aplinkosaugininkai", – teigė uostamiesčio meras.
Anot V.Grubliausko, bendraujant su A.Kuzmarskiu paaiškėjo, kad šiuo metu bendrovės naudojami dyzeliniai lokomotyvai netolimoje ateityje bus pakeisti elektriniais.
Bendrovė taip pat planuoja įsirengti kilnojamąją oro taršos stebėjimo stotelę, kuri leistų fiksuoti esančią situaciją ir ja dalytis su aplinkosaugininkais bei kitais specialistais.
"Kiek žinau, Uosto direkcija, rodos, jau yra nupirkusi kelias tokio pobūdžio stoteles, kurios bus išdėstytos uosto perimetre, kad būtų galima jausti uosto pulsą ir stebėti krovos proceso poveikį aplinkai, kad nebūtų galimybės tuo manipuliuoti, spekuliuoti ar dar kitaip naudotis", – teigė V.Grubliauskas.
Pastebima, kad tokie nors ir nemažai lėšų reikalaujantys bendrovės "Bega" bei uosto žingsniai – sveikintini ir sektini.
Uostamiesčio vadovas neabejojo, kad susitikimų ciklą su uosto krovos kompanijomis tęs ir ateityje.
Jo teigimu, bendravimas su krovos kompanijų vadovais, dalyvaujant aplinkosaugos ekspertams, sudaro galimybę susipažinti su situacija iš kelių pusių. Teigiama, kad ši informacija rengiant uosto bendrąjį planą yra labai svarbi.
"Uostas, uosto krovos kompanijos nėra bandelių kepykla. Kad tam tikros pasekmės yra, mes visi suvokiame, tačiau svarbu, jog jos būtų stebimos, kontroliuojamos, neviršijančios leistinų normų", – pabrėžė V.Grubliauskas.
Naujausi komentarai