Pereiti į pagrindinį turinį

Mobiliojo ryšio kainų kare – nuspėjami konkurentų žingsniai

2013-11-25 08:07
BNS inf.
Tomo Urbelionio (BFL) nuotr.

Lietuvoje įsisiūbavus mobiliojo ryšio kainų karui, bendrovės atsaką konkurentams - klipą ar plakatą - sugeba pagaminti per naktį. "Verslo žinios" rašo, kad, anot rinkos dalyvių, greitus atsakymus padėjo parengti ne informacijos nutekėjimas, o gebėjimas nuspėti konkurentų žingsnius ir turimi paruoštukai.

"Bitei" pristačius neribotų pokalbių planus už 22 litus, jau kitą dieną su 1 litu geresniu pasiūlymu ir per naktį sukurta reklama pasirodė "Tele2", dar po kelių dienų - ir "Omnitel".

"Galbūt per parą ir neįmanoma visko paruošti, tačiau, kai nuspėji, nujauti ir žvelgi vienu žingsneliu į priekį, tada ir sugebi greitai atsakyti. Nesureikšminame fakto, ar per parą, ar per septynias dienas į mūsų pasiūlymą savu atsakė konkurentai. Svarbiau, jog startavome pirmieji, o priimto sprendimo sėkmę matuosime rezultatais", - sakė "Bitės"rinkodaros vadovas Pranas Kuisys.

"Bitė Lietuva" dirba su "McCann Erickson Romania" reklamos agentūra iš Rumunijos. "Tele2" yra didžiausia reklamdavė Lietuvoje, dirba su "Adell Taivas Ogilvy". "Omnitel" naująjį komunikacijos ir rinkodaros stilių kūrė "Not Perfect | Y&R Vilnius".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų