Naujas NT skelbimų portalas „Turtorama“ ambicingai žengia į rinką Pereiti į pagrindinį turinį

Naujas NT skelbimų portalas „Turtorama“ ambicingai žengia į rinką

2016-11-10 17:26 klaipeda.diena.lt inf.

Paslaugas profesionaliems nekilnojamojo turto (NT) brokeriams ir individualiems pardavėjams bei pirkėjams nemokamai pasiūlęs naujas NT skelbimų portalas „Turtorama“ iškart pretenduoja užimti tvirtas pozicijas rinkoje.

Jo kūrėjai neabejoja tapsiantys nauja, svaria alternatyva rinkos senbuviams.

Naują nekilnojamojo turto skelbimų portalą sukūrusi bendrovė „IT Raida“ NT specialistams portale turtorama.lt sukūrė tobulesnių įrankių, padėsiančių portalo lankytojams lengviau išsirinkti norimą nekilnojamojo turto objektą. Pirmiausia – tai įdiegta naujų paieškos kriterijų sistema bei galimybė efektyviai ieškoti objektų naudojantis integruotu išmaniuoju žemėlapiu. Ką tik startavusio, naujojo NT skelbimų portalo kūrėjai neabejoja, kad jiems pavyks tapti rimtu NT brokerių pagalbininku ir kilstelėti skelbimų portalų paslaugų kokybės kartelę.

„Kurdami Turtorama.lt gilinomės, ko labiausiai trūksta NT skelbimų svetainių klientams . Paaiškėjo, kad jie pasigenda integruotos paieškos sistemos, kurioje būtų įdiegti eiliniams portalo klientams suprantami, paprasti paieškos kriterijai bei galimybė tuo pat metu atlikti efektyvią objektų paiešką norimoje vietovėje, naudojantis žemėlapiu, o ne įvedant formalius kriterijus“, - sako UAB „IT Raida” valdybos narys Voitechas Aškelovičius.

Pasak jo, portalo sumanytojams pavyko sukurti naują, aiškesnę NT apibūdinimo kriterijų sistemą, kuri suteiks išsamesnę informaciją apie parduodamą objektą. Beveik visi NT skelbimų portalai iki pat šiol naudoja tradicines objekto duomenų įvedimo klišes, kurios nesuteikia išsamios informacijos potencialiam klientui ir verčia jį gaišti laiką renkant bei tikslinant papildomus duomenis apie pageidaujamą objektą. Portalo Turtorama.lt kūrėjai sumanė pasielgti priešingai – pateikti tokią informaciją, kuri neklaidintų interesanto ir neverstų jo papildomai dirbti.

Anot V. Aškelovičiaus, portalo kūrimas nuo idėjos išvystymo iki jos realizavimo užtruko apie pusantrų metų, o svariausią investicijos dalį kuriant svetainę sudarė idėjos ir įtemptas „IT Raida“ informacinių technologijų specialistų darbas. Be to, į pagalbą buvo pasitelkta rinkodaros, viešųjų ryšių, media planavimo ir kitų sričių įmonių.

“Siekėme sukurti novatorišką, vartotojui patogų ir rinkoje pastebimą portalą. Tai ilgalaikis projektas, kurio tikslas pastūmėti NT skelbimų rinką į naują kokybinį lygmenį“, – sako V.Aškelovičius.

Turtorama.lt atidarymo renginys šiandien po pietų vyko pramogų ir poilsio centre „Belmontas“, kuriame dalyvavo apie 150 NT brokerių, atstovaujančių įvairias Lietuvos nekilnojamojo turto įmones. Renginį moderavo pramogų verslo guru Jogaila Morkūnas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra