Viena iš pasirašiusių sutartis įmonių - „Rūta“. Saldainių fabrikas „Rūta“ garsėjantis meistryste, lietuviškų receptų autentika, tradicijomis ir aukščiausia kokybe, siekdamas plėsti savo gaminamos produkcijos eksportą tiek į naujas, tiek į esamas užsienio rinkas, planuoja dalyvauti ir pristatyti savo produkciją tarptautinėse maisto pramonės ir konditerijos parodose užsienyje.
Projekto metu „Rūta“ ketina pristatyti savo gaminamą produkciją Vokietijoje, Olandijoje ir Latvijoje.
Daug patirties turinti įmonė sulaukia nemažai dėmesio parodose bei žino, kad tai puiki vieta susirasti verslo partnerių, supažindinti parodos lankytojus su produkcija. Pasak įmonės atstovų, parodose nemažai dėmesio sulaukia dražė „Žara“, liofilizuotos mėlynės ir braškės su šokoladu bei šokoladinių figūrų rinkinys „Šokoladiniai pieštukai“.
Iki šiol įmonė yra įvykdžiusi 26 įvairius dalinai iš Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų finansuotus projektus, į naująjį projektą, pagal priemonę „Naujos galimybės LT“, investuos 32 tūkst. Eur.
Dar viena įmonė iš 246, pasirašiusių sutartį, – „Pupt“. Pagrindinė jos veikla – sėdmaišių gamyba. Norint padidinti gaminamos produkcijos pardavimus - įmonė planuoja investuoti į plėtrą naujose rinkose bei įmonės pristatymą tarptautinėse parodose. Turima įmonės patirtis jau parodė, kad dalyvavimas parodose padeda plėsti įmonės žinomumą bei palengvina naujų partnerių suradimą.
Jaunas ir kūrybingas verslas, vystantis savo prekės ženklą ,,Pušku pušku” Lietuvoje ir užsienyje nuo 2008 metų. Įmonė klientams suteikia galimybę rinktis iš daugiau nei 1200 skirtingų sėdmaišių, kurie, pasak įmonės, yra sukurti šiuolaikiškiems žmonėms, ieškantiems naujų dizaino idėjų ir unikalumo kiekvienoje detalėje.
„Pupt“ eksportuoja daugiau nei 40 proc. savos produkcijos, gaminiais ypač domisi Latvijoje, Estijoje, Vokietijoje, Suomijoje bei Švedijoje. Apie 90 proc. įmonės gaminių parduodami su prekiniu ženklu ,,Pušku pušku”, tačiau produktai kuriami ir pagal individualius poreikius bei gaminami pagal partnerių dizainą.
Į projektą „UAB ,,Pupt“ plėtra bei prekės ženklo žinomumo didinimas plečiant veiklą užsienio rinkose“ įmonė iš ES fondų investuos 42 tūkst. Eur.
Naujausi komentarai