- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Password 2023“ konferencijoje išrinkta efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija – apdovanojimą pelnė prekių ženklas „Pildyk“ už originalią integraciją, bendradarbiaujant su populiariomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“. Kampaniją „Pildyk“ įgyvendino kartu su partneriais: „Ogilvy Vilnius“, „Carat“, „The Chocolate“ ir „Critical“.
„Šis įvertinimas mums yra svarbus pirmiausia dėl to, kad atspindi mūsų vertybes ir santykį su klientu. „Pildyk“ yra ne tik linksmas ir draugiškas prekinis ženklas – mes esame paslauga, kuria itin paprasta ir nebrangu naudotis. Išliekame populiariausiu išankstinio mokėjimo paslaugų prekiniu ženklu, todėl ir toliau stengsimės vartotojams pasiūlyti ne tik pigesnes, bet ir jų poreikius labiausiai atitinkančias paslaugas“, – komentuoja „Pildyk“ ženklo vadovė Dominyka Jonušienė.
Efektyviausios didelio biudžeto pardavimo skatinimo kampanijos kategorijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir „Swedbank“.
Sulaukė didelio susidomėjimo
Stulbinamo populiarumo sulaukusi kampanija, viršijo visus turėtus lūkesčius. „Pildyk“ klientams pristatė riboto leidimo belaidės ausinės, sukurtas kartu su žymiomis ir visų pamėgtomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“.
„Ši kampanija – išties netradicinė ir net šiek tiek rizikinga, tačiau pasiekti rezultatai atperka viską. „Pildyk“ prekių ženklas alsuoja laisve ir nuolatiniu smalsumu. Mes ne tik sukūrėme unikalų produktą – belaides ausines su garsiais atlikėjais, bet ir suteikėme galimybę Lietuvos jaunuoliams pasidžiaugti riboto leidimo mylimos grupės atributika. Visos ausinės buvo iššluotos vos per 5 dienas, vietoje planuotų kelių savaičių“, – kampanijos rezultatais džiaugėsi D. Jonušienė.
Šis įvertinimas mums yra svarbus pirmiausia dėl to, kad atspindi mūsų vertybes ir santykį su klientu.
D. Jonušienės teigimu, Lietuvoje tik nedidelė dalis atlikėjų turi sukūrę savo atributiką, o prekių ženklų ir muzikos pasaulio kūrėjų bendradarbiavimo pavyzdžių pasitaiko retai.
„Supratome, kad įprastos reklaminės prekės ženklo ausinės klientų nesudomins, todėl sugalvojome bendradarbiauti kartu su populiariausiomis grupėmis „Saulės kliošas“ bei „Flying Saucer Gang“ ir sukurti kokybiškas, riboto leidimo belaides ausines su šių atlikėjų atributika“, – sakė prekių ženklo vadovė.
Keitė klientų įpročius
Didelė dalis „Pildyk“ paslaugomis besinaudojančių klientų įpratę pildyti telefono sąskaitas fizinėse vietose – parduotuvių kasose, terminaluose, degalinėse, kioskuose. D. Jonušienės teigimu, tai yra lėtas ir klientui nepatogus būdas, kuris kasmet vis labiau prarandantis savo populiarumą.
Nauja kampanija buvo siekiama klientams pasiūlyti rinktis patogesnius ir išmanesnius sąskaitos papildymo būdus. „Pildyk“ ženklo vadovė papildo, kad su šia kampanija siekta operatoriaus paslaugomis jau ne vienerius metus besinaudojančius klientus paskatinti išbandyti pildyti sąskaitą internetinėje svetainėje pildyk.lt ar programėlėje „Mano Pildyk“ per e-bankininkystę.
Sąskaitos pildymas el. būdu yra gerokai paprastesnis, optimalesnis, patogesnis mokėjimo būdas. Išmanus sąskaitos pildymas ne tik sutaupo brangų laiką, bet gali būti atliekamas vos keliais paspaudimais – sąskaitą galima pasipildyti telefone ar kitame išmaniajame įrenginyje vos prireikus.
Praėjusiais metais „Password 2022“ konferencijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ kampanija. Jį efektyviausios didelio biudžeto rinkodaros kampanijos kategorijoje atnešė įvaizdinė kalėdinė kampanija „Vienas namuose“.
2021-aisiais efektyviausia kampanija „Password“ konferencijoje pripažinta „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdžio kampanija.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
S. Gentvilas: atliekų perdirbėjai Skaidiškėse tikrinami, žadama imtis veiksmų2
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) vėl aiškinasi, ar atliekų perdirbimo įmonių Skaidiškių kaime, Vilniaus rajone, į aplinką skleidžiama tarša viršija normas, sako aplinkos ministras Simonas Gentvilas. Anot jo, jei i&scaro...
-
Steigiamas neliečiamojo kapitalo fondas, užtikrinsiantis ilgalaikį Sugiharos namų muziejaus finansavimą3
Įsteigtas neliečiamojo kapitalo fondas, kuris padėtų išlaikyti Sugiharos namų muziejų Kaune. Tai svarbus žingsnis, užtikrinantis ilgalaikį šio istoriškai ir strategiškai svarbaus muziejaus veiklos tęstinumą. Fondas sieks ...
-
Švedijos „TF Bank“ Lietuvoje įsteigė filialą1
Vartojimo paskolas teikiantis Švedijos bankas „TF Bank“ Lietuvoje įsteigė filialą. Jis pradėjo veikti antradienį. ...
-
Sparčiausia NT plėtra – kairiajame Nemuno krante: į SBA vystomą rajoną investuos per 250 mln. eurų7
Nekilnojamojo turto (NT) ekspertų perspektyviausiu ir sparčiausiai besiplečiančiu rajonu Kaune vadinamas kairysis Nemuno krantas per ateinančius 6 metus sulauks kelių šimtų milijonų eurų investicijų. SBA grupės NT bendrovė „SBA Urban&l...
-
Ministras atmeta A. Syso kaltinimus dėl neskaidrumo Ignalinos AE, gina vadovą2
Opozicinių socialdemokratų atstovui Algirdui Sysui pareiškus apie nebeveikiančios Ignalinos atominėje elektrinės (IAE) neskaidrią darbuotojų kaitą bei švaistomas lėšas, energetikos ministras sako, kad pokyčiai įmonėje vyk...
-
Rusiškam prekybos tinklui pasiuntė žinutę: vaizdai ant stendų kalba patys už save167
Kaune ant parduotuvės „Mere“ stendo užpurkštas užrašas „Rusiška parduotuvė“, nupieštas kūjis ir pjautuvas. ...
-
Pergalingas studentų finišas, žymintis naują pradžią1
Lietuvos inžinerijos kolegijos (LIK) studentų komanda „KTK Racing division“ sezoną užbaigė skambiai – laimėjo paskutinįjį „BaTCC“ čempionato etapą ir padovanojo pirmąją pergalę naujai įkurtai Lietuvos inžinerijos ko...
-
A. Armonaitė: dėl „Rheinmetall“ gamyklos „dar reikia padirbėti“3
Vyriausybei trečiadienį patvirtinus siūlymą keisti Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ būsimai artilerijos amunicijos gamyklai numatyto sklypo paskirtį, ekonomikos ir inovacijų ministrė sako, kad Lietuva jau atliko būtinu...
-
Savaitgalį savanoriai kviečiami į tradicinę kopų tvarkymo talką „Kopoms reikia tavęs!“4
Jau ketvirtus metus pirmąjį spalio šeštadienį rengiama iniciatyva „Kopoms reikia tavęs!“ savanorius kviečia spalio 5 d., 11 val., susirinkti pajūryje prie „Memel Nord“ baterijos Klaipėdoje. SBA grupės drauge su Ma...
-
Įsipareigojimas bendruomenei ir sportui: „Viada LT“ pratęsė partnerystę su „Žalgiriu“
Plačiausią degalinių tinklą šalyje valdanti „Viada LT“ pratęsė bendradarbiavimą su Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubu. Bendrovė dar vienerius metus bus „Žalgirio“ partnere Eurolygoje. ...