- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Maxima“ pakvietė savo klientus dalyvauti kampanijoje „Maximoje“ pirkti apsimoka“ ir palyginti įprastų pirkinių krepšelių kainas su tokiais pačiais kitų parduotuvių prekių rinkiniais. Viena šio eksperimento dalyvių Laura sutiko pasidalyti savo apsipirkimo įpročiais ir su „Kauno diena“.
Krepšelio vertė – 7,76 euro
Televizijos žiūrovai galėjo ne kartą matyti, kaip prekybos tinklo „Maxima“ vaizdo klipe rodoma jauna mergina Laura kartu su laidų vedėja Livija Gradauskiene renkasi bulves, makaronus, kečupą, daržoves. Kasoje paaiškėja, kad merginos krepšelis kainavo 7,76 euro. Palyginti su kitais trimis prekybos tinklais, tai buvo nuo 1 iki beveik 4 eurų pigiau.
„Išties nuolat lankausi „Maximoje“, nes ji arti mano namų, ten pakankama prekių įvairovė, o ir kainos mane visiškai tenkina. Tikriausiai dėl to ir buvau pakviesta filmuotis, nes galėjau būti nuoširdi“, – teigė Laura.
Ji paprastai parduotuvėje apsilanko du arba tris kartus per savaitę. Specifinės mitybos mergina nesilaiko, tad perka įvairiausius produktus. „Paprastai mano krepšelyje būna pieno pakelis, sūris, šviežios vištos blauzdelės ar krūtinėlė, brokoliai, pomidoriukai, salotos, bananai“, – pasakojo Laura.
Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus.
Per vieną apsilankymą mergina paprastai sumoka apie 10 eurų. „Kartais, kai perku dar ir draugo dalį, išleidžiu šiek tiek daugiau. Retkarčiais nusprendžiu gausiau apsipirkti savaitei, tada pirkiniams skiriu apie 20 eurų“, – sakė ji.
Pirmenybė šviežumui
Laura tikino nesanti akcijų medžiotoja, bet kartu ir neišlaidaujanti bei racionaliai planuojanti apsipirkimą. „Jei prekė yra ilgo vartojimo, pavyzdžiui, makaronai ar higienos reikmenys, aišku, kad atkreipiu dėmesį į nuolaidas. Turiu „Ačiū“ kortelę, kuri irgi padeda sutaupyti. Kitus produktus renkuosi pagal šviežumą ir akcijų nesivaikau“, – tvirtino mergina.
Pasak jos, bendras kainų lygis apsiperkant „Maximoje“ kaskart būna panašus, nes čia daug prekių, kurių kainos yra mažesnės nei kitur, o kartu su tais pirkiniais, kuriems pritaikoma nuolaida, gaunama įprasta merginos išlaidų suma – apie 10 eurų. „Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus“, – dalijosi savo racionalaus apsipirkimo patirtimi Laura. „Maxima“ specialiu „Mažos kainos garantijos“ ženklu pažymi ir tas prekes, kurios rinkoje yra pigiausios.
Dalyvauja įvairūs žmonės
Palyginti savo įprastų prekių krepšelius į kampaniją „Maximoje pirkti apsimoka“ prekybos tinklas pakvietė įvairius žmones, nes apsiperkant sutaupyti pinigų ir laiko rūpi visiems – studentams, senjorams, vienišiams, nedidelėms bei gausioms šeimoms. „Kasdien stebime kainas rinkoje, siekdami užtikrinti mūsų klientams geriausią jų perkamo krepšelio kainą. Vykdome daug nuoseklių veiksmų, kurie kuria vertę pirkėjams: „Mažos kainos garantijos“ programa, akcijų gausa, „Ačiū“ lojalumo programos teikiamos naudos, Didžiosios nuolaidų dienos, Grožio, švaros ir kitos mugės bei labai platus prekių asortimentas, leidžiantis kiekvienam išsirinkti ne tik pagal tinkamiausias produkto savybes, bet ir patraukliausią kainą. Taip gimė idėja papasakoti apie tai, kad „Maximoje“ pirkti apsimoka per skirtingų, tikrų pirkėjų apsipirkimo istorijas“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.
Šioje kampanijoje klientai renkasi savo įprastus produktus „Maximoje“, paskui prekių kainos palyginamos su kitais prekybos tinklais. Tokio apsipirkimo tikslas – įsitikinti, kad „Maximoje“ įsigytas krepšelis kainavo mažiau nei kitose parduotuvėse. Dalyvauti kampanijoje buvo pakviesti skirtingų profesijų, amžiaus grupių, šeiminės padėties, įvairių pomėgių žmonės.
Visus kampanijos dalyvius ir jų krepšelius rasite www.maxima.lt/palyginome.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Tele2“: augimą lėmė nuoseklios investicijos į tinklo modernizaciją bei klientų patirties gerinimą
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ skelbia pirmojo 2024 m. ketvirčio finansinius rezultatus. Dėl nuoseklių bendrovės investicijų į tinklo plėtrą, modernizaciją ir klientų patirties gerinimą toliau auga operatoriaus klient...
-
Seime liko paskutinis balsavimas dėl „Rheinmetall“ gamyklai palankių pataisų
Seimas ketvirtadienį po svarstymo pritarė pataisoms, sudarančioms palankesnes sąlygas dideliems Vakarų ginklų ir šaudmenų gamintojams, įskaitant ir Vokietijos karinės pramonės milžinę „Rheinmetall“, greičiau Lietuvoje pastatyti ...
-
„Investuok Lietuvoje“ vadovas: „Rheinmetall“ Lietuvoje gali rasti įvairių partnerių2
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ ketinant statyti artilerijos šovinių gamyklą Lietuvoje ir pradedant ieškoti vietos partnerių, tokių potencialių bendrovių yra nemažai, sako agentūros „Investuok Lietuv...
-
„Citus“ projektai: sparčiai besivystančioje sostinės vietoje – naujas, kokybiškas 78 butų projektas
Kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanija „Citus“ jau pažįstamoje lokacijoje, Justiniškėse planuoja naują būsto projektą. Sidaronių gatvėje, netoli Pilaitės, Vakarinio aplinkkelio ir vilniečių pamėgto, didžiausio ...
-
I. Šimonytė: „Rheinmetall“ atėjimas į Lietuvą gali būti išnaudojamas gąsdinant dalį visuomenės20
Vokietijos gynybos pramonės atstovei „Rheinmetall“ planuojant įkurti gamyklą Lietuvoje, ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė tikina, kad tam tikros grupės gali išnaudoti šį faktą, kaip dalies visuomenės gąsdinimo įr...
-
Lietuvos bankas: bankų pelnas pernai augo du kartus4
Lietuvoje veikiantys bankai, neaudituotais duomenimis, pernai uždirbo 986 mln. eurų grynojo pelno – du kartus daugiau nei 2022 metais (491 mln. eurų), ketvirtadienį pranešė Lietuvos bankas (LB). ...
-
Seime – valstybės ir vietos gynybos pramonės ryšius skatinančios pataisos
Seimui ketvirtadienį teikiamos Gynybos ir saugumo pramonės įstatymo pataisos, kurios leistų į valstybės vykdomą karinės technikos įsigijimą įtraukti Lietuvos įmones. ...
-
LB: bankai nepakankamai informuoja savivaldybes apie alternatyvas uždarytiems skyriams3
Lietuvos banko (LB) vertinimu, nors mažėja fizinių bankų klientų aptarnavimo skyrių, poreikis „gyvai“ konsultacijai išlieka. Tačiau, anot LB atstovės, gyventojai nepakankamai informuojami apie alternatyvias aptarnavimo galimybes. ...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Ugdė vaikų meilę vandeniui1
Ketverius metus, nuo 2020 m. rusėjo iki 2024 m. sausio, trijų Kauno miesto pradinių mokyklų antrokai dalyvavo Sporto rėmimo fondo finansuojamame projekte „Pamilk vandenį“. Apie 800 antrokų vieną kūno kultūros pamoką praleido baseine, mok...