- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mažiau įtampos ir nereikalingų emocijų. Daugiau laiko ir dėmesio veiklai, kurią atlieki geriausiai. Ši pažanga – prieš pusantrų metų priimto sprendimo rezultatai. Pernai atsisakęs baudų praktikos už prekių pristatymo vėlavimą, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ dar labiau sutelkė savo tiekėjus ir gamintojus siekti bendrų tikslų.
„Tvirta partnerystė versle yra pagrįsta abipusiu pasitikėjimu ir supratingumu. Su daugybe tiekėjų ir gamintojų bendradarbiaujame jau ne vieną dešimtmetį, todėl puikiai žinome jų verslo specifiką ir iššūkius. Dažnai kartu ieškome sprendimų ir atsakymų – tiek užklupus netikėtumams, tiek siekiant didesnio proveržio rinkoje. Mūsų sėkmė priklauso nuo partnerių gebėjimų įveikti iššūkius, kurių pastaraisiais metais netrūko. Tad pernai pakeistos bendradarbiavimo sutarčių sąlygos tiekėjams suteikė daugiau laisvės, o jie įrodė savo atsakingumą – kartu išlaikėme gausų lietuviškos produkcijos asortimentą“, – teigė prekybos tinklo „Maxima“ generalinis direktorius Tomas Rupšys.
Kuria aukštesnio lygmens partnerystę
T. Rupšys pastebi, kad lietuviškas verslas vadovaujasi aukštais standartais, kad sėkmingai augtų ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose. Tačiau ambicingus planus ne vienai įmonei iš pradžių sujaukė COVID-19 pandemija, o vėliau – Rusijos karas prieš Ukrainą. Ypač rimtų iššūkių kilo siekiant išlaikyti prekių tiekimo grandines ir užtikrinti logistikos procesų stabilumą. Todėl verslo partnerių palaikymas ir supratimas padėjo sumažinti įtampų.
Mūsų sėkmė priklauso nuo partnerių gebėjimų įveikti iššūkius, kurių pastaraisiais metais netrūko.
„Kai aplink daugėja neapibrėžtumo ir sunku prognozuoti ateitį, pasitikėjimas įgyja didžiulę vertę. Atsisakydama baudų praktikos už prekių pristatymo vėlavimą, „Maxima“ ėmė kurti aukštesnio lygmens partnerystę ir parodė naują standartą, kaip toliaregiškai ir išmintingai versle galima valdyti rizikas. Pardavimų rezultatai rodo, kad laimėjo visi – ir verslas, ir pirkėjai“, – sakė „Biovela group“ vykdomasis direktorius Žilvinas Lenktaitis.
Pasak jo, pagarba partneriams pagrįsti įsipareigojimai visada buvo aukščiausias įmonių grupės prioritetas ir nuolatinė paskata tobulinti savo tiekimo grandines, didinti jų tikslumą, kartu stiprinant lyderystę savo srityje.
Bendras tikslas leidžia pasiekti daugiau
„Jau daugiau negu metus gyvuojanti bendradarbiavimo praktika atskleidė sklandžios komunikacijos reikšmę siekiant bendro tikslo – mes kartu dirbame tam, kad pirkėjai Lietuvoje galėtų mėgautis šviežiais kokybiškais produktais. Visi mūsų paukštienos gaminiai, kuriuos klientai šiandien mato parduotuvėse, yra didelio ilgalaikio plano rezultatas. Jų gamyba buvo suplanuota prieš 1,5 metų, o procesai vyksta be perstojo. Į inkubatorių kiekvieną savaitę atvežamas vienodas kiekis kiaušinių, po 21 dienos išsirita vienadieniai viščiukai broileriai. Po 40 dienų paukščiai gabenami į skerdyklą – per mažiau negu parą iš ten prekybos tinklus pasiekia šviežios mėsos gaminiai“, – pasakojo Darius Gudačiauskas, Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynų generalinis direktorius.
Jo teigimu, labai svarbu, kad produkcijos paklausa būtų stabili – jos įsigytų kiekvienas norintis. „Puikiai žinodama mūsų tiekimo grandinės specifiką „Maxima“ suprato, kad baudos nėra tinkamas įrankis tiekimo grandinei sureguliuoti. Prieš beveik 1,5 metų priimtas sprendimas partneriams suteikia daugiau galimybių susikoncentruoti į svarbiausius veiklos aspektus ir daryti tai, ką augintojai ir gamintojai moka geriausiai, ir kas vartotojams teikia pasitenkinimą – lietuviško uždaro ūkininkavimo grandinėje auginame sveikus paukščius ir tokiu būdu užtikriname, kad žmonės valgys sveiką ir skanią paukštieną. Galime ir toliau stabiliai investuoti į maisto kokybę, neeikvojant lėšų baudoms ir nešvaistant energijos situacijoms, kuriose paprasčiausiai jau nieko neįmanoma pakeisti“, – pabrėžė D. Gudačiauskas.
Prekybos tinklas „Maxima“ bendradarbiauja su beveik 700 tiekėjų iš visos Lietuvos. Tarp vietinių partnerių – ir mažieji šeimos ūkiai, ir didžiosios šalies maisto bei kitų šakų pramonės įmonės.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą9
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras3
Klaipėdoje duris atvėrė jau ketvirtasis Lietuvoje JAV pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos IAA aukcionų centras, kuriame automobilių prekybos verslu užsiimančios įmonės ir privatūs pirkėjai nuo šiol gaus užtikrintą paslaugą, impor...
-
Teismas atmetė „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl naujų Vilniaus oro uosto rinkliavų1
Teismas atmetė Airijos ir Vengrijos oro bendrovių „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl 2023 metais padidintų rinkliavų Vilniaus oro uoste, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...
-
Kaip per Velykas dirbs prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ praneša, kad šeštadienį prieš Velykas, kovo 30 d., dirbs pirkėjams įprastu grafiku, o štai šventinį Velykų sekmadienį nedirbs visai. ...
-
Senos, avarinės būklės patalpos Garliavoje atgijo prekybai ir bendruomenės poreikiams1
„Iš lauko – ant stalo“ tokiu šūkiu antrus metus Garliavos miestelio bendruomenę pasitinka „Ūkio sakmės“ turgelis, kuriame ne tik gausus vietinių ūkininkų ir gamintojų produkcijos asortimentas, bet ir edukacin...
-
Apeliacinis teismas pripažino – likviduojamos „Arvi fertis“ bankrotą T. Dudėnas inicijavo tyčia1
Lietuvos apeliacinis teismas patvirtino, kad likviduojamos bendrovės „Arvi fertis“ bankrotas buvo tyčinis, ir paliko galioti metų pradžioje apygardos teismo priimtą nutartį. Pagal ją buvusiam įmonės vadovui Tomui Dudėnui taip pat metams a...
-
„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius2
Po masinių renginių stadionuose bei arenose susikaupia daugybė aplinką teršiančių vienkartinių indų, todėl „Žalgirio“ arenos atstovai pristato alternatyvą – daugkartinio naudojimo puodelius. Prognozuojama, kad įgyvendinus i...
-
Stalo dekoras – ne tik akims, bet ir sielai. Velykų belaukiant...1
Šiandieninės stalo serviravimo tendencijos – tai senovės kilmingųjų palikimas derinamas su naujausiomis dekoravimo madomis. ...
-
Velykinis stalas gali būti ne tik gausus, bet ir stilingas – naujausios dekoro tendencijos
Nors kalendorinis pavasaris jau čia, visi žino – spalvingiausią ir gražiausią metų sezoną pradeda Velykos. Juk būtent ši šventė asocijuojasi su ryškiomis spalvomis, ką tik pražydusiomis gėlėmis ir kitais pavasario akcent...
-
A. Armonaitė lankosi programinės įrangos kūrimo įmonėje: Lietuva gali turėti naują vienaragį10
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė ketvirtadienį lankosi Vilniaus programinės įrangos saulės elektrinėms kūrimo įmonėje „PVcase“. Anot jos, „PVcase“ galėtų tapti trečiuoju Lietuvos „vienaragiu...