Liepos 25-ąją klaipėdietis Andrejus grįždamas namo užsuko į Herkaus Manto g. 90 esančią parduotuvę "Iki".
Vyras pirko kiaulienos nugarinės.
Mėsą pasvėrusi ir į pakuotę įdėjusi parduotuvės darbuotoja užklijavo kvitą, ir pirkėjas iškart nužingsniavo prie kasos. Tačiau vietoje 3,44 euro jam teko sumokėti 3,62 euro.
Šioje situacijoje klaipėdietis net įžvelgė tam tikrą sąmokslą.
"Įtartina, nes nuo mėsos skyriaus iki kasos pirkinys pabrango 18 centų. Ir dar 17 val., kai žmonės po darbų apsipirkinėja parduotuvėse. Kai paklausiau, kas pasikeitė, pardavėjos man paaiškinti nesugebėjo. Pasakė, kad reikėjo kompiuterį perkrauti. Čia nauja kaina. Bet, kaip suprantu, pakeitimus reikėjo daryti ryte, o ne vakare. Juk ne aš vienas tądien pirkau kiaulienos nugarinės, kiek žmonių turbūt nė nesuprato, kad prekė pabrango", – svarstė Andrejus.
Kadangi klaipėdietis skubėjo namo, nebesiginčijo ir susimokėjo už akimirksniu pabrangusią prekę.
Prekybos tinklo "Iki" komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė tikino, kad paprasčiausiai įvyko nesusipratimas.
"Apgailestaujame ir atsiprašome savo pirkėjo, kad mūsų prekybos tinklo parduotuvėje prekės kaina, nurodyta etiketėje, nesutapo su kaina, nurodyta ant čekio. Šiuo atveju įvyko techninė klaida, kurios metu dėl sutrikusio ryšio nebuvo atsinaujinusios kainos kasoje. Šis gedimas netrukus buvo pastebėtas ir sutvarkytas. Atsitikus tokiam įvykiui visiems savo pirkėjams, pateikus prekę su čekiu, grąžiname kainų skirtumą. Kviečiame šį pirkėją susisiekti su mumis infolinija, kad galėtume grąžinti kainų skirtumą", – komentavo B.Čaikauskaitė.
Naujausi komentarai