Apie minėtus nesklandumus portalo kauno.diena.lt žurnalistus vasario 22 dieną informavo kaunietis. „Sutrikusi „Regitros“ sistema. Sėdžiu jau nuo 8 val. ryto Raudondvario plente esančiame padalinyje – niekas neveikia pas juos“, – rašė jis.
Susisiekus su įmonės „Regitra“ atstove Emilija Bardauskiene, pašnekovė patvirtino – tam tikrų techninių sutrikimų, dėl kurių laikinai buvo neteikiamos paslaugos, tikrai buvo.
„Tai buvo trumpalaikiai sutrikimai, trukę maždaug iki valandos ir susiję konkrečiai tik su transporto priemonių registracijos paslaugomis. Kitos paslaugos buvo teikiamos sklandžiai ir jokių sutrikimų nebuvo. Šiuo metu paslaugos jau yra teikiamos ir viskas veikia“, – teigė ji užsimindama, kad su minėto pobūdžio sutrikimais susidurta ne tik Kaune, bet visoje Lietuvoje.
Pasak jos, pirmadieniais dirba tik nedidelė dalis „Regitros“ padalinių, nes didžioji dalis jų dirba nuo antradienio iki šeštadienio. Todėl pirmadienio ryto sutrikimai, kurie esą pasitaiko ne dažnai, nepalietė labai didelės dalies padalinių.
„Apgailestaujame, kad klientai susidūrė su nepatogumais. Šiomis dienomis „Regitra“ aptarnauja klientus daugiausia pagal išankstinę registraciją – taip siekiame valdyti srautus. Didžiąją dalį transporto priemonių registracijos paslaugų klientai gali gauti internetu“, – akcentavo pašnekovė.
Naujausi komentarai