Po nelaimės Kėdainiuose: ne tik tiltai, bet ir bendra kelių būklė yra apgailėtina

Sugriuvęs Kėdainių tiltas buvo įtrauktas į 73 blogos arba labai blogos būklės tiltų sąrašą ir jį pagal finansavimo galimybes planuota rekonstruoti iki pernai metų pabaigos, tačiau pristigta lėšų, sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevčius.

Žurnalistams Kėdainiuose antradieni jis tvirtino, kad lėšų remontams trūks ir šiemet. 

„Visi suprantame, kad finansavimas nėra paskutinėje vietoje. Ne veltui tiek Susisiekimo ministerija, tiek Kelių direkcija kėlė klausimą dėl finansavimo didinimo ir šiems metams, ir praėjusiems metams. Tas nebuvo išgirsta. Finansavimas buvo patvirtintas toks, koks pernai, neatsižvelgiant į tai, kad infliacija sudarė 20 procentų ir atitinkamai 20 proc. darbų bus galima mažiau padaryti“, – sakė R. Lipkevičius.

Anot jo, visos numatytos sutartys vykdomos pagal finansines galimybes, taip pat ir pasirašyta sutartis su Kėdainių rajono savivaldybe dėl minimo tilto rekonstrukcijos. Šis tiltas yra įtrauktas į 73 blogos arba labai blogos būklės tiltų sąrašą.

„Iš principo, kai nėra pinigų, klausimas, ar galima nueiti į parduotuvę ir nusipirkt prekių, o į skolą darbų niekas neatlieka. Visos sutartys vykdomos pagal finansines galimybes, visi įsipareigojimai savivaldybei bus padaryti. Juo labiau, konkursas rekonstrukcijai buvo paskelbtas“, – teigė Kelių direkcijos vadovas.

Anot jo, šiuo metu vykdomi tilto projektavimo darbai. Iki šiol planuota, kad rekonstrukcija galėtų prasidėti šių metų pabaigoje.

Kelių direkcijos vadovas teigė skubiai organizuosiantis susitikimą su projektuotojais, kad išsiaiškintų, ką abi šalys gali padaryti, kad projektas būtų parengtas anksčiau.

„Sutartis buvo pagal finansines galimybes iki 2022 metų pabaigos, tačiau, pabrėžiu, kad pinigų trūkumas yra aktuali problema. Ne tik tiltai, bet ir bendra kelių būklė yra apgailėtina. Minėta nuolat, kad 30 proc. neatitinka keliamų reikalavimų“, – sakė R. Lipkevičius.

Šiuo metu, jo žiniomis, tvarkomas ir itin prastos būklės Meškinio tiltas, Paparčio viadukas.

„Vienu metu dirbti su 72 objektais, per metus 364 milijonus nukreipti į tiltus nėra galimybes“, – teigė R. Lipkevičius.

Anot jo, lėšos paskirstomos visam tinklui – pėsčiųjų perėjoms, dviračių takams, dangoms ir kitai infrastruktūrai, tačiau „pinigų trūkumas yra akivaizdžiai matomas“.

Jokių indikacijų nebuvo, kad gali atsitikti, kas atsitiko.

Pasak vadovo, labai blogos būklės tiltas buvo apžiūrimas kas savaitę, tačiau „jokių indikacijų nebuvo, kad gali atsitikti, kas atsitiko“.

Kelių direkcija kreipėsi į savivaldybę, kad būtų peržiūrėti vaizdo įrašai gavus informacijos, jog tiltu galėjo važiuoti sunkiasvoris transportas, nors eismas dėl jo būklės buvo apribotas leidžiant judėti transportui iki 20 tonų.

Kėdainių rajono savivaldybė antradienį paskelbė, kad matant padidėjusį tiltų, o ypač įgriuvusiojo, apkrovimą, ji praėjusiais metais du kartus kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją, kad būtų įvertinta objekto būklė, tačiau išvadų teigė negavusi.



NAUJAUSI KOMENTARAI

O Shimon

O Shimon portretas
dėl to galvos visai neskauda. Kaip ir genviliokui lojančiam kad reik ne remontuot o naikint dambas ir užtvankas visoj Lietuvoj

Ka cia

Ka cia portretas
bekalbeti,kai jau nebe desimtmeti keliai net nevalomi ir nebarstomi!

30 metu

30 metu  portretas
miegojom , vazinejom , asfaltavom, cementavom ,betonavom........ ir staiga praregejom ir prabudom.... Valio !
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių