Prekybos centrai skelbia toliau mažinantys kainas. Tuo metu finansų specialistai pastebi, kad mažėja ne kainos, o prekėms tiesiog taikomos didesnės nuolaidos. Ekonomistai ir viešųjų ryšių specialistai sako, kad šiuo metu tarp prekybos tinklų vykstantis vadinamasis kainų karas yra labiau reklaminė kampanija nei realus kainų mažinimas. Trečiadienį prekybos tinklas „Maxima“ turėtų sumažinti dar pusės tūkstančio prekių kainas. Kitas prekybos tinklas „Rimi“ neseniai paskelbė atpiginęs dar 200-us produktų.
Pasak komunikacijos eksperto Arijaus Katausko, tokiu būdu prekybos centrai siekia vėl būti matomi viešojoje erdvėje. Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius Laurynas Vilimas antrina, kad tai – reklaminis triukas. Jis mano, kad mažėjančios kainos pardavimų nepadidins. O anot Lietuvos agrarinės ekonomikos instituto tyrėjo Alberto Gapšio, dėl mažėjančių prekių kainų labiausiai pralaimi žemdirbiai.
LRT Radijo korespondentė Jurgita Čeponytė primena, jog vasarį prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė atpiginantis tūkstantį būtiniausių prekių. Į tai prekybos tinklas „Rimi“ atsakė pranešimu apie pradedamą 600-ų prekių kainų mažinimo kampaniją. Trečiadienį „Maxima“ turėtų paskelbti dar 500-us prekių, kurios kainuos mažiau. Jos konkurentė „Rimi“ jau antradienį pranešė apie 200 produktų, kurių jų parduotuvėse galima įsigyti pigiau. Viešųjų ryšių specialistai tai vadina reklamine kampanija, kuri reikalinga dėl to, kad į Lietuvą tuoj turi ateiti žemų kainų parduotuvių tinklas „Lidl“.
Tuo metu asmeninių finansų ekspertai sako, kad kasdienių prekių krepšelis per metus atpigo maždaug trečdaliu. Tačiau mažėjo ne originalios prekių kainos, o daugėjo įvairių akcijų ir jos buvo didesnės, dėl to buvo galima apsipirkti pigiau. Be to, prie produktų pigimo prisidėjo Rusijos embargas lietuviškiems pieno ir mėsos produktams, mažėjančios pasaulinės maisto kainos bei pingančios logistikos paslaugos dėl žemesnių degalų kainų.
Naujausi komentarai