Pažymėta, jog puikios kokybės telekomunikacijų paslaugas „Telia“ Lietuvoje teikia jau daug metų ir į mūsų valstybę žvelgiama ne tik kaip į rinką, bet ir kaip į veiklos centralizavimo vietą.
„Didžiuojamės, kad „Telia Company“ pasirinko Lietuvą ir įsteigė čia pirmąjį savo kompetencijų centrą. Esame suinteresuoti „Telia“ ir pagrindinių aukštojo mokslo įstaigų bendradarbiavimo plėtra. Siekiame, kad jauni žmonės įgytų būtinų įgūdžių ir taptų vertingais darbuotojais. Sveikiname „Telia“ pasirinkimą vystyti savo paslaugų centro plėtrą mūsų šalies regionuose, neabejoju, kad tai taps sektinu pavyzdžiu“,- sakė Vyriausybės vadovas.
Premjeras pabrėžė, kad investicijų skatinimas yra vienas svarbiausių Vyriausybės prioritetų, todėl visos institucijos yra pasirengusios teikti visapusišką pagalbą, kurios gali prireikti užtikrinant tolimesnį sėkmingą įmonės vystymąsi šalyje.
Susitikimo metu akcentuota, kad 2017 m. Lietuvos ekonomikai buvo sėkmingi. BVP augimo tempas siekė 3,8 proc. – tai buvo sparčiausias augimo tempas per paskutinius penkerius metus ir gerokai didesnis už ES vidurkį (2,4 proc.). Pasaulio banko tyrime „Doing Business 2018“ Lietuva pakilo į 16 vietą ir yra tarp 190 šalių, pasižymėdama itin didele pažanga, kurią lėmė įgyvendintos verslo aplinkos gerinimo reformos. Lietuva jau netrukus taps pilnateisiais Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (OECD) nariais.
„Telia Company“ yra didžiausia Šiaurės ir Baltijos šalių telekomunikacijų bendrovė, kuri įkurta 1853 metais, pasaulyje joje dirba beveik 21 000 darbuotojų, generuoja EUR 7,7 milijardo apyvartą ir jos akcijos yra kotiruojamos Stokholmo ir Helsinkio Nasdaq akcijų biržose.
„Telia“ paslaugų centras, atidarytas 2017 m. Vilniuje, per trumpą veiklos laiką sugebėjo pritraukti daugiau nei 200 žmonių. 2018 metais ketinama įdarbinti jau 400 darbuotojų. 4,5 milijonų per mėnesį naudotojų turinti mobili aplikacija Švedijoje yra kuriama ir prižiūrima Telia paslaugų centre Vilniuje.
Naujausi komentarai