Reklaminių lipdukų gamintoja „Wowtto“ plečiasi į Angliją Pereiti į pagrindinį turinį

Reklaminių lipdukų gamintoja „Wowtto“ plečiasi į Angliją

2016-11-17 13:15 klaipeda.diena.lt inf.

Reklaminių lipdukų ant automobilių paslaugą verslui ir uždarbio galimybes vairuotojams siūlanti bendrovė „Wowtto“ žengia į Anglijos rinką. Plėtrą užsienyje paskatino sėkmingas pirmasis aktyvios veiklos pusmetis Lietuvoje.

Daugiau kaip 8 tūkst. vairuotojų ir per tuziną verslo klientų šiuo metu vienijanti bei daugiau kaip 60 tūkst. eurų pajamų trečią šių metų ketvirtį Lietuvoje pasiekusi „Wowtto“ nuo lapkričio 17 d. pradeda veiklą Jungtinėje Karalystėje. Reklamos ant vietos gyventojų vairuojamų automobilių paslaugas „Wowtto“ nuo šiol siūlo 6 Anglijos miestų – Česterio, Bato, Gildfordo, Stiveneidžo, Ročesterio ir Leveso – įmonėms.

Daumantas Mikučionis, „Wowtto“ tarptautinių operacijų ir pardavimų vadovas, pasakoja, kad šiandienos plėtrai užsienyje bendrovę paskatino geri pirmieji rezultatai Lietuvoje.

„Vairuotojai vertina galimybę gauti 25 eurų per mėnesį vien už automobilio turėjimą. Jiems tereikia ant automobilių užsiklijuoti mūsų atsiunčiamus lipdukus ir kelionių metu būti įsijungusiems „Wowtto“ programėlę. Savo ruožtu verslui galime pasiūlyti efektyvumą ir matomumą. Mūsų reklama yra naujoviška, pastebima, judanti po visą miestą. Galime tiksliai analizuoti kampanijos duomenis. Be to, mūsų vairuotojai į kampaniją įtraukia ne tik praeivius, bet ir savo šeimą, draugus, pažįstamus“, – kalba D. Mikučionis.

Tarp „Wowtto“ verslo klientų Lietuvoje yra tokios kompanijos kaip „Neste“, „Laisvalaikio dovanos“, „General Financing“ ar „Citadele Bankas AB“, dalis jų jau tapo nuolatiniais „Wowtto“ klientais. „Lietuvos draudimo“ apklausos duomenimis, mėnesį po Klaipėdą važinėjantys 100 automobilių lėmė tai, kad kampaniją bent kartą matė 63 proc. gyventojų. Bendrovė paslaugas teikia didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

Anglijoje „Wowtto“ veiklą pradeda nuo palyginti nedidelių, 20-100 tūkst. gyventojų turinčių miestų. Pasak D. Mikučionio, jiems mažiau dėmesio skiria didieji lauko reklamos tinklai, be to, juose stipresnis bendruomenės jausmas.

„Juk siūlome ne reklamą ant stulpų, o ant tikrų vietinių gyventojų automobilių. Verslas su mumis gauna ne tik matomumą, bet ir žmogišką vairuotojo prisilietimą, tarsi tylią prekės ženklo rekomendaciją“, – tvirtina „Wowtto“ vienas iš įkūrėjų.

„Wowtto“ šiuo metu dirba ar konsultuoja apie 17 žmonių – pardavimų, procesų, naudotojo patirties ir kitų sričių profesionalai. Įmonę 2015 m. įsteigė Laurynas Jokubaitis, Danijos reklamos tinklo „Adform“ ilgametis produktų bei technologijų vadovas Andrej Ruckij ir naujų verslų kūrejas D. Mikučionis. Su bendrove taip pat dirba skaitmeninių ekranų technologijų mokslų daktaras Wallen Mphepo.

Ateityje „Wowtto“ planuoja pasiūlyti naujų skaitmeninės lauko reklamos inovacijų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų