Reklamos rinkoje dominuoja LNK ir TV3 Pereiti į pagrindinį turinį

Reklamos rinkoje dominuoja LNK ir TV3

2014-08-27 07:13
BNS inf.
Kinijoje uždrausta rodyti reklamą per TV dramas
Kinijoje uždrausta rodyti reklamą per TV dramas / Shutterstock nuotr.

VilniusVertinant pagal pasiekiamą auditoriją, šie ir praėję metai buvo geresni LNK grupės kanalams, o matuojant pagal pajamas ir rodytos reklamos kiekius, sėkmingesnė yra TV3 kanalų grupė. Artėjantis naujasis TV sezonas pažers pokyčių: dėl reklamos draudimo per LRT augs reklamos kainos televizijoje, daugiau pajamų gali sulaukti mažieji TV kanalai ir kita žiniasklaida, rašo "Verslo žinios".

Nors visa LNK grupė pernai pasiekė didesnę auditoriją nei konkurentai, pagrindinio grupės kanalo - LNK auditorija nuo šių metų pradžios per 8 šių metų mėnesius kiek sumažėjo, tuo tarpu TV3 - šiek tiek ūgtelėjo, rodo "TNS LT" duomenys.

Pagal rodytą reklamą, kuri sudaro pagrindinę dalį transliuotojų apyvartos, į lyderes 2013 metais išsiveržė TV3 grupė. Pernai grupės kanalai transliavo 38 proc. daugiau reklamos nei 2012 metais, arba 42 proc. visos televizijos reklamos. LNK grupės kanalai - 15 proc. daugiau (atitinkamai 38,5 proc.).

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų