Bankas pataria visus būtinus mokėjimus atlikti iki penktadienio pietų ir rekomenduoja artimiausias kelias dienas turėti grynųjų pinigų.
Po duomenų perkėlimo visi banko klientai bus sujungti į vieną platformą ir naudosis vienodomis paslaugomis. Iš viso į vieningą sistemą bankas vienu kartu perkels 50 tūkst. buvusių „Nordea“ klientų.
„Perkėlimo darbai mažiau palies „Luminor|DNB“ klientus, kurių duomenys į vieningą sistemą jau buvo perkelti anksčiau. Todėl klientai, turintys aktyvias „Visa” korteles, galės naudotis bankomatais ir atsiskaityti jomis visuose prekybos taškuose, tačiau mokėjimai šiomis kortelėmis elektroninėse parduotuvėse bus iš dalies apriboti“, – teigiama pranešime.
Informuojama, kad laikinus banko paslaugų apribojimus daugiau pajus buvę „Nordea“ klientai. Šiems klientams patariama turėti grynųjų šiam savaitgaliui, kadangi „MasterCard“ ir „Maestro“ kortelės bus užblokuotos nuo penktadienio vakaro. Visgi šis apribojimas truks trumpai, nes nuo šeštadienio popietės klientai galės naudotis naujosiomis „Visa“ kortelėmis. Sąskaitų numeriai klientams nesikeis.
Kai banko paslaugos bus vėl prieinamos, į vieningą sistemą perkelti vartotojai pradės naudotis „LuminorIDNB” interneto banku ir mobiliąja programėle. Prie interneto banko galės jungtis Smart-ID, mobiliuoju parašu arba naujuoju kodų generatoriumi, jeigu klientas jį turi.
Savaitgalį, kai vyks perkėlimo darbai, veiks „Luminor” skambučių centras – 1608.
Naujausi komentarai