„Senukus“ pirkėjai įvardija kaip geriausiai aptarnaujančią „Pasidaryk pats“ sektoriaus įmonę

  • Teksto dydis:

Naujausiame „Shopper Quality“ reprezentatyviame tyrime paaiškėjo geriausiai klientus aptarnaujančios „Pasidaryk pats“ (angliškai „DIY“) sektoriaus įmonės. Statybos, remonto ir buities prekių tinklą „Kesko Senukai“ 48,1 proc. apklaustųjų įvardijo kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią bendrovę.

„Atliekame aptarnavimo kokybės tyrimus, kad galėtume parodyti, kaip keičiasi aptarnavimo tendencijos, prekybininkų ir klientų požiūris. Galime pasidžiaugti, kad šie tyrimai motyvuoja nuolat gerinti paslaugų kokybę ir kuria nuoseklų darbuotojų ir pirkėjų santykį“, – sakė Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.

„Shopper Quality“ tyrime pirkėjų buvo klausiama apie aptarnavimą šešiose „Pasidaryk pats“ sektoriaus įmonėse: „Senukai“, „Moki veži“, „Jupoja“, „Depo“, „Ermitažas“ ir „Bikuva“. Rezultatai rodo, kad 48,1 proc. Lietuvos gyventojų mano, kad klientų aptarnavimas „Senukų“ parduotuvėse yra geriausias, lyginant su kitais tinklais. Antroje vietoje liko „Depo“ su 18,5 proc. respondentų balsų, trečioje – „Moki Veži“ su 17,5 proc. balsų.

„Nuolat ieškome sprendimų, kad pagerintume apsipirkimo patirtį ir itin daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimui. Džiaugiamės, kad tai mato ir vertina mūsų pirkėjai, padedantys mums išlaikyti lyderio poziciją ir nenuleisti kartelės“, – kalbėjo Diana Barauskienė, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties valdymo skyriaus vadovė Baltijos šalims.

Pasak D. Barauskienės, išpildyti pirkėjų lūkesčius padeda komandinis darbas tarp įmonės padalinių ir bendras visų susitelkimas į tą patį tikslą – aukščiausią aptarnavimo kokybę.

„Kliento patirtis yra visuminė ir kiekvieno mūsų padalinio veikla daro jai įtaką. Ji prasideda nuo mažų smulkmenų, apie kurias pirkėjai galbūt net nesusimąsto, iki vizualiai aiškiai atpažįstamų pokyčių ir pagerinimų. Mūsų žinojimas, koks yra kliento lūkestis, ir sistemingas darbas padeda pasiekti reikšmingus rezultatus“, – pristatė „Kesko Senukai Lithuania“ atstovė.

N. Kazlauskienės teigimu, šis tyrimas rodo, kad „Senukų“ tinklo prekės ženklas Lietuvos gyventojams asocijuojasi su geru aptarnavimu.

„Tam pasiekti reikalingas nemažas įdirbis bei klientų pasitikėjimas. Galime pasveikinti įmonės komandą už puikius rezultatus ir kuriamas gerąsias klientų patirtis“, – teigė N. Kazlauskienė.

2023 m. sausio-vasario mėnesį „Shopper Quality Group“ iniciatyva buvo atliktas Lietuvos gyventojų nuomonės reprezentatyvus tyrimas. Jo metu apklausta 1012 Lietuvos gyventojų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių