Pereiti į pagrindinį turinį

Šoktelėjo „Lietuvos draudimo“ ir „Vilkyškių“ prekių ženklų populiarumas

2015-09-23 07:22
BNS inf.
A. Ufarto / Fotobanko nuotr.

Mėgstamiausias prekių ženklas Lietuvoje ketvirtus metus iš eilės yra "Google", o iš lietuviškųjų - "Maxima". Labiausiai 2015 metais lojalių vartotojų būrį padidino "Lietuvos draudimas" ir "Vilkyškių" ženklai, rodo Baltijos šalyse atliktas "DDB Brand Capital" prekių ženklų tyrimas.

"Verslo žinios" rašo, kad "Maxima" bendrame Baltijos mėgstamiausiųjų dešimtuke 2015 metais pakilo viena pozicija: bendrovė gerokai ūgtelėjo Estijoje (iš 26 į 14 vietą), o Latvijoje nusileido trimis pozicijomis. Lietuvoje "Maxima" kilstelėjo viena pozicija aukščiau, 4 procentiniais punktais padidino ir mėgstančiųjų būrį.

Šie metai sėkmingiausi buvo "Vilkyškių" ir "Lietuvos draudimo" prekių ženklams, abu jie mėgstančiųjų grupę augino po 7 procentinius punktus. Labiausiai rezultatai turėtų kelti nerimą prekių ženklų "Nokia", "Vytauto", "Utenos", "Pildyk" ir TV6 valdytojams - jų prekių ženklų populiarumas krito 3-4 proc.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų