Sutrikus „Tele2“ ryšiui – klientų skundai Pereiti į pagrindinį turinį

Sutrikus „Tele2“ ryšiui – klientų skundai (Atnaujinta)

– bendrovės komentaras
2025-07-10 13:45 klaipeda.diena.lt inf.

Ketvirtadienį sutriko telekomunikacijų operatorės „Tele2“ paslaugos, žmonės skundžiasi sutrikusiu mobiliuoju ryšiu.

Sutrikus „Tele2“ ryšiui – klientų skundai
Sutrikus „Tele2“ ryšiui – klientų skundai / Ž. Gedvilos / BNS nuotr.

Sutrikus „tele2“ veiklai, klientai skundžiasi, kad negali nei prisiskambinti, nei išsiųsti žinučių, nei naršyti internetu. Šis sutrikimas sutrikdė ir dirbančiųjų iš namų darbą.

„Neveikia „Tele2“ internetas. Dirbu namuose su mobiliaisiais duomenimis, kosmosas, neįmanoma dirbti“, – laiške portalui „Kauno diena“ rašė skaitytoja.

Žmonės skundžiasi ir socialiniuose tinkluose. Teigia, kad veikia tik pagalbos skambučiai.

„Mob. parašas jau savaitę veikia blogai, mobilus internetas neveikia, tad su banku dirbti neįmanoma, ryšis – priskambinti negali. Po kelis kartus tenka perkrauti telefoną. Ar kompensuosite nekokybišką paslaugą klientams?“ – po naujausiu „Tele2“ įrašu feisbuke, kuris įkeltas prieš 20 valandų, rašė moteris.

 „Niekas neveikia, nei internetas, nei telefonu kam pavyksta prisiskambinti. Ir nulis informacijos. GĖDA!“ – rašė kita moteris.

Taip pat neveikia ir „Tele2“ svetainė.

„Tele2“ internetinė svetainė.

Vėl veikia

Prieš pat 14 val.  „Tele2” atstovė žiniasklaidai Asta Buitkutė teigė, kad sutrikimai jau pašalinti ir ryšys vėl veikia:

„Ryšys vėl veikia. Labai atsiprašome klientų už patiriamus nepatogumus. Dėl tinklo infrastruktūros incidento buvo trumpam sutrikęs Tele2 ryšys visoje Lietuvoje.

Dėjome visas pastangas pašalinti sutrikimus, tai pavyko padaryti per itin trumpą laiką.

Sutrikimai atsirado dėl techninių darbų Estijoje, kuriuos atliko išorinis paslaugų teikėjas savo šviesolaidiniame tinkle.

Incidentas nesusijęs su planiniais darbais ir buvo netikėtas. Nepaisant to, pasiteisino Tele2 principas pirmiausia rūpintis ryšio saugumu ir diegti dvigubas ir trigubas atsargines sistemas kertiniams infrastruktūros elementams.

Atsarginės sistemos suveikė, todėl nepaisant didžiulės incidento apimties ir netikėtumo efekto ryšį atkūrėme ypač greitai – klientai paslaugomis vėl naudojosi maždaug po pusvalandžio nuo sutrikimų pradžios.

Klientams rekomenduojame perkrauti telefonus ir modemus. Dar sykį atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už kantrybę“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų