Remiantis „Lidl Lietuva“ atlikto kalėdinio tyrimo rezultatais, panašiai arba šiek tiek daugiau kaip pernai išleisti šventiniams patiekalams planuoja 47 proc. šalies gyventojų. Pastebima, kad jaunesni žmonės kalėdiniam stalui ketina skirti daugiau lėšų nei vyresni respondentai – planuojančių didesnes išlaidas šiemet iki 34 m. amžiaus asmenų grupėje yra daugiau nei 55 proc.
Kauniečiai linkę pataupyti
Kaunas Lietuvos kontekste išsiskiria kaip miestas, kuriame yra daugiausiai šiųmečiam žiemos švenčių stalui taupyti ketinančių gyventojų. Kaune švenčių stalui išleisti panašiai arba šiek tiek daugiau kaip pernai planuoja 50 proc., išleisti ženkliai daugiau – 4 proc., mažiau – 25 proc., ženkliai mažiau – 4 proc. gyventojų. 16 proc. apklaustų kauniečių teigė niekada išlaidų neplanuojantys iš anksto.
„Iš atliktos apklausos rezultatų matome, kad nei ekonomikos lėtėjimas, nei fiksuojama infliacija nelemia labai žymių Lietuvos pirkėjų elgesio korekcijų. Išleisti daugiau jie nenori ir nesiruošia. Žinome, kad „Lidl“ klientai parduotuvėse visada randa būdų, kaip papildomai sutaupyti, todėl ir tai galėjo lemti tokius apklausos rezultatus“, – teigė „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Apklausos duomenimis, 23 proc. respondentų šalyje neplanuoja išlaidų iš anksto, o 20 proc. – kalėdiniam stalui ketina išleisti mažiau nei pernai. 4 proc. apklaustųjų Lietuvoje žiemos švenčių stalui svarsto išleisti ženkliai mažiau, 2 proc. – ženkliai daugiau.
„Lidl Lietuva“ nuotr.
Kauniečiai vaišėms išleis 51–100 eurų
Daugiausiai respondentų – 29 proc. – kalėdinio stalo patiekalams ketina išleisti 51–100 eurų. Labiau paploninti piniginę ir vaišėms skirti 101–150 eurų planuoja 19 proc., o 151–200 eurų – 16 proc. apklaustųjų. Daugiausiai išleisti šventiniams valgiams ir sumokėti daugiau nei 200 eurų pasiryžę 7 proc. apklausoje dalyvavusių asmenų.
Mažiausiai – iki 50 eurų – kalėdiniam stalui ketina skirti 10 proc. apklaustųjų, o 20 proc. dar nežino, kiek pinigų atsieis jų maistas per šventes.
Daugiausiai kauniečių vaišėms pasiryžę išleisti taip pat 51–100 eurų – taip apklausoje teigė 32 proc. laikinosios sostinės gyventojų. 17 proc. teigė švenčių stalui skirsią 101–150 eurų, po 13 proc. 151–200 ir 201–300 eurų, o 12 proc. respondentų – mažiausią 0–50 eurų sumą. Daugiau paišlaidauti ir švenčių stalui skirti net 301–400 eurų pasiryžę 2 proc. apklaustų Kauno gyventojų.
„Norint neišleisti daugiau perkant Kalėdų stalui, reikėtų suplanuoti šventinį meniu ir susidaryti detalų pirkinių sąrašą – taip bus išvengta nereikalingų pirkinių ir papildomų išlaidų. Taip pat naudinga prieš vykstant į parduotuvę peržiūrėti turimų produktų atsargas namuose ir įsitikinti, ar tikrai kepamam pyragui reikės antro aguonų ar cinamono pakelio – taip galima ne tik sumažinti išlaidas, bet ir išvengti produktų švaistymo. Perkantys „Lidl“ ir norintys sutaupyti papildomai, kviečiami nepamiršti pasidomėti tuo metu vyksiančiomis akcijomis, taip pat „Lidl Plus“ lojalumo programėlės pasiūlymais – visos šios priemonės padės suruošti kokybišką ir nebrangų Kalėdų stalą“, – sakė A. Bubnelis.
„Lidl Lietuva“ nuotr.
Sutaupyti padeda ne tik akcijos
Papildomai sutaupyti ruošiantis šventėms padės ir „Lidl Plus“ programėlė, kurioje šventiniu laikotarpiu bus siūloma dar daugiau specialių pasiūlymų ir nuolaidų. Gruodžio mėnesį kasdien po skirtingą specialų pasiūlymą galima rasti „Stebuklų kalendoriuje“ – parą galiosiantis nuolaidų kuponas kaskart nustebins kiekvieną. Taip pat po kiekvieno apsipirkimo „Lidl“ parduotuvėje, programėlėje galima atrasti „Trink ir laimėk“ kortelę, kuri suteikia galimybę pelnyti įvairių nuolaidų. „Lidl Plus“ programėlėje kiekvieną savaitę taip pat pateikiami nuolaidų pasiūlymai ir kuponai įvairioms „Lidl“ prekėms, vyksta sezoniniai žaidimai ir skelbiami partnerių pasiūlymai.
Gruodžio mėnesį kasdien po skirtingą specialų pasiūlymą galima rasti „Stebuklų kalendoriuje“ – parą galiosiantis nuolaidų kuponas kaskart nustebins kiekvieną.
„Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovo teigimu, „Lidl“ prekybos tinkle perkančių asmenų pirkinių krepšelio suma yra dažniausiai mažesnė, nei analogiškas prekes kitų prekybos tinklų parduotuvėse perkančių žmonių. Tačiau tai – ne vien prekybos tinklo parduotuvėse vykdomų akcijų nuopelnas.
„Daugiausiai taip yra dėl to, kad net 90 proc. „Lidl“ asortimento sudaro privatūs prekių ženklai. Tai reiškia, kad „Lidl“ pirkėjas gali įsigyti tokios pat aukštos kokybės gaminių, kaip ir garsių prekės ženklų, bet už gerokai mažesnę kainą. Privačių prekių ženklų produktai yra pigesni, nes į jų kainą neįeina papildomi rinkodaros kaštai. Pardavėjui lengva užtikrinti aukštą gaminių kokybę, nes juos jis pats užsako arba net gamina“, – tvirtino A. Bubnelis.
Galima ne tik sutaupyti, bet ir laimėti automobilį
Iki pat Naujųjų metų vyksta specialus šventinis žaidimas, kurio pagrindinis prizas – naujutėlaitis automobilis „Audi A4“. Kiekvienas, bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje apsipirkęs bent už 20 Eur, kasoje nuskenavęs „Lidl Plus“ programėlę ir aktyvinęs žaidimo bilietą, pretenduos laimėti šį automobilį.
Žaidimo dalyvių lauks ir kassavaitiniai prizai – poilsinės kelionės, į kurias išvykti padės kelionių organizatorius „Novaturas“. Keturi laimingieji dar šią žiemą galės suplanuoti savo vasaros atostogas, laimėję keliones į Turkijos, Kretos salos Graikijoje ir Tuniso kurortus. Jų laimėtojai paaiškės kas savaitę, ištraukus laimingą bilietą iš ankstesnės savaitės aktyvintų bilietų sąrašo.
Be pagrindinio prizo – automobilio ir keturių poilsinių kelionių, 20 laimingųjų džiaugsis 50 Eur vertės dovanų čekiais, kuriuos galės panaudoti apsiperkant savo mėgstamoje ir bet kurioje kitoje „Lidl“ parduotuvėje. Už tokią sumą išeitų kone trys šios savaitės „Lidl“ pirkinių krepšeliai.
Lietuvoje šiuo metu veikia 71 „Lidl“ parduotuvė 26 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.
Naujausi komentarai