Pereiti į pagrindinį turinį

Tarp vartotojus klaidinusių įmonių – „Camelia“ ir „Topo grupė“

2016-10-28 11:57
DMN inf.

Konkurencijos taryba nustatė, kad „Camelia“ ir „Topo grupė“ savo reklamose klaidino vartotojus.

Š. Mažeikos / BFL nuotr.

Klaidinga maisto papildų reklama

Konkurencijos taryba nustatė, kad bendrovė „Nemuno vaistinė“ skleidė klaidinančius teiginius apie internetinėje „Camelia“ vaistinėje maisto papildams taikomą nuolaidą ir taip pažeidė reklamos įstatymą.

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo pagal pareiškėjo skundą, įtarusi, jog įvairiais laikotarpiais nuo 2015 m. gruodžio 1 d. iki 2015 m. gruodžio 31 d. bendrovės skirtingomis priemonėmis skleisti teiginiai „Camelia vaistinė internete. Visiems maisto papildams iki -60 %“, „Visiems maisto papildams iki -60 %“, „IKI -60 %“, „Maisto papildai iki 60 % pigiau“, galėjo klaidinti vartotojus. Tyrimo metu nustatyta, kad nurodyta 60 proc. nuolaida buvo taikoma maisto papildų daliai, kuri nesiekė net 1 proc. visų akcijoje dalyvavusių maisto papildų.

Už klaidinančios reklamos skleidimą, Konkurencijos taryba skyrė bendrovei 4 938 eurų baudą.

Tai jau ne pirmas bendrovės pažeidimas šiais metais. Rugsėjo 6 d. už „Camelia“ vaistinėse skleistą klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba bendrovei skyrė 8 688 eurų baudą.

Neįrodyti teiginiai apie didžiausią pasirinkimą

Konkurencijos taryba nustatė, kad bendrovė „Topo grupė“ skleidė pirkėjus klaidinusias reklamas ir taip pažeidė reklamos įstatymą.

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo gavusi skundus ir įtarusi, jog nuo 2015 m. gruodžio 4 d. iki 2015 m. gruodžio 27 d. išplatintame „Topo centras” leidinyje bendrovės skleista reklama su teiginiu „Didžiausias buities technikos ir elektronikos pasirinkimas Lietuvoje“, ir nuo 2016 m. sausio 15 d. iki vasario 10 d. Kaune bendrovei priklausančios parduotuvės vitrinoje skleista reklama su teiginiu „Didžiausias televizorių pasirinkimas“ klaidino vartotojus.

Tyrimo metu nustatyta, kad reklamoje skleistas teiginys „Didžiausias buities technikos ir elektronikos pasirinkimas Lietuvoje“ klaidino vartotojus, nes bendrovė nepateikė įrodymų, galinčių pagrįsti, jog parduotuvėse „Topo centras“ vartotojai galėjo surasti didžiausią buities technikos bei elektronikos prekių asortimentą palyginus su kitomis tokiomis prekėmis Lietuvoje prekiaujančiomis bendrovėmis. Tuo tarpu reklama, kurioje teigiama „Didžiausias televizorių pasirinkimas“, buvo neišsami – joje nebuvo pateikiama esminė informacija apie tai, jog Savanorių prospekte, Kaune, esanti „Topo centras“ parduotuvė siūlo didžiausią televizorių pasirinkimą lyginant su kitomis Kaune veikiančiomis „Topo centras“ parduotuvėmis.

Už tai, kad šios reklamos galėjo suklaidinti vartotojus ir turėti įtakos jų priimamiems sprendimams, susijusiems su vykimu į „Topo centras“ parduotuves, tinkamų prekių ieškojimu ar jų įsigijimu, Konkurencijos taryba skyrė bendrovei 4 489 eurų ir 1 796 eurų baudas.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų