Spalio 13 dieną pasirodė naujausias „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė išbandė dar vieną muzikos stilių – nuskambėjo populiariosios muzikos ir vaikinų grupių kultūros (angl. „boyband“) įkvėpta daina. Ankstesniuose klipuose duetas jau dainavo „electro rock“ ir „country“ stiliumi.
„Pirmieji „Teledueto“ kūriniai jau spėjo įstrigti žiūrovų galvose. Su kiekviena reklama pristatoma ne tik vis nauja dueto daina, bet ir naujos vertės klientui. Šįkart grupė apdainuoja tai, kad „Tele2“ 5G namų interneto sočiai pakanka visiems kasdieniams lūkesčiams – tiek darbui, tiek pramogoms visai šeimai“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Naujojoje reklamoje pagrindinis veiksmas vyksta namų aplinkoje – čia „Teledueto“ personažai atlieka energingą choreografiją.
Su kiekviena reklama pristatoma ne tik vis nauja dueto daina, bet ir naujos vertės klientui.
„Visoje Lietuvoje diegiame 5G tinklą ir užtikriname, kad klientams namų internetas būtų ne tik kokybiškas, bet ir pigus. Naujojoje reklamoje atsispindi tai, kad mūsų klientams suteikiama galimybė gauti tokias paslaugas, kokių reikia ir tada, kada reikia, o „Tele2“ namų interneto užtenka visiems poreikiams“, – užsiminė A. Žilinskaitė.
Reklamos kūrybinė komanda atskleidžia, kad „Teleduetas“ iš televizijos ekranų artimiausiu metu pasitraukti neketina – nudžiugins naujomis dainomis.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
„Tele2“ 5G namų interneto kampanija startavo ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“ bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.
Naujausi komentarai