Pereiti į pagrindinį turinį

Telekomunikacijų paslaugas „Vičiūnų grupei“ teiks „Tele2“: pasirašyta trejų metų sutartis

2020-12-14 03:01
DMN inf.

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ laimėjo vienos didžiausių šalies įmonių „Vičiūnų grupės“ vykdytą telekomunikacijų paslaugų konkursą – tarp bendrovių sudaryta 3-ejų metų paslaugų teikimo sutartis. Įmonė pasirinkta dėl optimalaus kainos ir paslaugų kokybės santykio.

Tarptautinis partneris už geriausią kainą

„Džiaugiamės partneryste su „Vičiūnų grupe“ – tuo pačiu tai ir iššūkis, kurį priėmėme su entuziazmu. Tokie dideli klientai reikalauja kompleksiško požiūrio, verčia dar labiau įsigilinti ir pasitempti bei ieškoti inovatyvesnių sprendimų“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.

Šarūnas Matijošaitis, „Vičiūnų grupės“ valdybos pirmininkas, teigė, kad pandemija paspartino dokumentų ir duomenų skaitmenizavimo, bendravimo internetu bei kitus išmaniuosius procesus.

Anot jo, ši neeilinė situacija reikalauja neeilinių ir inovatyvių sprendimų, todėl patikimo ITT partnerio vaidmuo tampa ypač svarbus. Per šį laikotarpį reikšmingai augo grupės įmonių duomenų suvartojimas, tinklo apkrova.

„Bendradarbiaujame su tokiomis telekomunikacijų bendrovėmis, kurios yra ne tik veržlios bei inovatyvios, bet ir yra įrodžiusios savo paslaugų kokybę, patikimumą ir siūlančios geriausią kainą rinkoje. „Tele2“ yra būtent toks partneris“, – kalbėjo „Vičiūnų grupės“ vadovas.

Jo vadovaujamos grupės įmonės veikia 20-yje valstybių visoje Europoje, jose dirba per 9 tūkst. darbuotojų. Telekomunikacijų partnerių daugelyje rinkų turi ir „Tele2“, tad ateityje tikimasi plėsti bendradarbiavimą ir kitose šalyse.

Pasak Š. Matijošaičio, toks bendradarbiavimas svarbus ir todėl, kad atitinka ilgalaikę įmonės strategiją – centralizuoti ir kuo veiksmingiau valdyti ne tik žaliavų maisto gamybai, bet ir įvairių paslaugų pirkimą.

Petras Masiulis

Inovacijų plėtra – šiuolaikinio verslo kasdienybė

Skaitmenizacijos sprendimai ir kitos inovacijos nuolat diegiamos keliasdešimtyje Europos rinkų veikiančiose „Vičiūnų grupės“ įmonėse. Išmanieji sprendimai naudojami ne tik biuruose, bet ir gamyboje, transporte ir sandėliuose. Inovacijų nauda kasdieniams verslo procesams geriausiai atsiskleidė pasaulinės pandemijos kontekste.

Vienas tokių pavyzdžių – „Vičiūnų“ gamybos komplekse Plungėje šiemet pirmą kartą nuotoliniu būdu įvykęs Kinijos maisto kokybės ir saugos reguliatoriaus auditas.

„Tokios svarbios vaizdo konferencijos metu aukščiausios spartos ir kokybės 4G ryšys turi nepriekaištingai veikti kiekviename gamyklos kampe – prie gamybos linijų, šaldytuve ar net šaldiklyje. Esame tikri, kad „Tele2“ tokiems iššūkiams pasiūlys optimalius sprendimus ir padės įgyvendinti kitus išmaniųjų technologijų diegimo procesus visoje grupėje“, – patirtimi dalijosi „Vičiūnų grupės“ valdybos pirmininkas Š. Matijošaitis.

Tuo tarpu operatorius jau pasirūpino ryšio kokybės užtikrinimu visose vietovėse, kur veikia „Vičiūnų“ įmonės. Beveik dešimtyje Lietuvos miestų papildomai įrengti ryšio kartotuvai, o atskiruose objektuose sumontuota interneto stiprinimo įranga nuotoliniam kamerų stebėjimui.

„Nuolatos siekiame teikti geriausius pasiūlymus ir siūlyti mažiausias kainas rinkoje. Ypač didelį dėmesį skiriame verslo segmentui. Norime, kad pasitelkę mūsų inovatyvius verslo organizavimo sprendimus verslai augtų. Dėl to pirmieji rinkoje pasiūlėme išmaniuosius planus verslui, kurie COVID-19 aplinkoje įgauna tik dar didesnį poreikį“, – sakė P. Masiulis.

Šarūnas Matijošaitis

Aukšti reikalavimai paslaugos teikėjui

Naujajam telekomunikacijų paslaugų tiekėjui „Vičiūnai“ kelia nemažai specifinių reikalavimų: nuo ryšio gamyklose ar šaldytuvuose – kur jį apsunkina stora termoizoliacija – sustiprinimo, iki išmaniųjų sprendimų verslui įdiegimo.

Būtent dėl to paslaugų pakete pasiūlyta „Išmanaus skambučių valdymo“ paslauga, kuri ypač aktuali restoranų klientų aptarnavimui telefonu. Be to, tokie sprendimai ilgojoje perspektyvoje tiesiog apsimoka – atsisakius laidinės-serverinės biuro infrastruktūros, sutaupomi jos išlaikymo kaštai.

„Išmanus skambučių valdymas“ naudingas dėl to, kad padeda įmonei neprarasti nė vieno kliento skambučio – jei darbuotojas negali atsiliepti, skambutis tiesiog peradresuojamas jo kolegai. Šis „Tele2“ siūlomas sprendimas taip pat leidžia matyti ir įeinančių, išeinančių, priimtų skambučių statistiką, perklausyti pokalbių įrašus. Tai įmonei padeda gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir tobulėti.

„Vičiūnų grupei“ taip pat aktualūs sprendimai, kuriais skaitmenizuojami tiekimo procesai. Todėl įmonė svarsto apie galimybę įsidiegti „Tele2“ siūlomą sprendimą „Tasker“, kuris palengvintų kasdienių užduočių valdymą.

Remiantis operatoriaus atliktais skaičiavimais, „Tasker“ įrankį naudojančios įmonės reikšmingai sumažina popierinių dokumentų kiekį ir prisideda prie tvarios aplinkos kūrimo. Š. Matijošaičio teigimu, tai atitinka ir ilgalaikę grupės skaitmenizavimo ir ekologijos strategiją, kurioje jau nemažai nuveikta.

Pavyzdžiui, skaitmenizavus anksčiau „Vičiūnų grupės“ sandėliuose naudotus popierinius dokumentus, sutaupoma šimtai tūkstančių popieriaus lapų, tuo tarpu atsisakius vienkartinių kavos puodelių visuose grupės biuruose, kasmet sutaupoma apie 100 tūkst. tokių sunkiai perdirbamų puodelių. Taip pat reikšmingai mažinamas plastiko kiekis pakuotėse, vis didesnė jų dalis tampa lengvai perdirbamos.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų