Pereiti į pagrindinį turinį

„Teleloto“ bilieto renesansas: galimybė ne tik laimėti, bet ir dėvėti

2023-05-30 07:14
DMN inf.

Dizainerė Karina Panina kartu su populiariausia šalies loterija „Teleloto“ pristato drabužių kolekciją „Kai pasiseks – pasakysiu“. Ši kolekcija gegužės 26, 27 dienomis buvo demonstruojama ir didžiausiame Lietuvos mados festivalyje „Mados infekcija“.

Kolekcijos autorė Karina Panina – Vilniaus dailės akademijos bakalaurantė, jau turėjusi galimybę bendradarbiauti su tokiais patyrusiais Lietuvos kūrėjais kaip Agnė Kuzmickaitė bei rengusi būrį šalies įžymybių, tokių kaip Monika Liu ar Monika Linkytė. Taip pat jaunoji dizainerė nevengia nestandartinių kūrybinių sprendimų – pavyzdžiui, yra kūrusi kostiumus kompiuteriniam žaidimui.

Iki dizaino studijų, Karina gilinosi į filosofiją. Todėl ir dabar ruošdama kolekcijas pirmiausia dėmesį skiria minčių laukui ir tik jį išnagrinėjusi kuria mintis atliepiantį objektą.

U. Gimžauskaitės nuotr. 

„Kolekcijos „Kai pasiseks – pasakysiu“ idėja gimė perskaičius Samuelio Becketto pjesę „Belaukiant Godo“. Šioje pjesėje kalbama apie tai, jog žmogus nuolat laukia, – be įvairių kitų dalykų, ir sėkmės. Šis procesas man pasirodė panašus į loteriją. Joje dalyvaudamas kiekvienas taip pat išgyvename sėkmė laukimą“, – aiškina K. Panina.

Kaip pagrindinį kolekcijos akcentą dizainerė pasirinko „Teleloto“ bilietą. Tokį sprendimą mergina grindžia atpažįstamumu ir asmeniniais sentimentais.

U. Gimžauskaitės nuotr. 

„Loterijas Lietuvoje daugelis tapatina būtent su „Teleloto“. O man asmeniškai šios loterijos bilietai asocijuojasi su ilgesį keliančiu vaikystės periodu, kai močiutės bei tetos jų dovanodavo per šventes ir visa šeima sėsdavome braukyti. Laimėjus kelis litus, ištikdavo didelis džiaugsmas, nes galėdavai nusipirkti kokį saldumyną. Bet vis tik didžiausias laimėjimas, kurį man atnešė ši loterija – tai galimybė bendradarbiauti kuriant“, – tvirtina kolekcijos „Kai pasiseks – pasakysiu“ autorė.

Nestandartine partneryste džiaugiasi ir „Teleloto“ organizuojančios įmonės „Olifėja“ rinkodaros vadovė Renata Mozuraitė. Ji teigia, jog kolekcija – tai visai naujas žvilgsnis į beveik tris dešimtmečius skaičiuojančią loteriją.

U. Gimžauskaitės nuotr. 

„Karina leido „Teleloto“ bilietui išgyventi renesansą – suteikė jam naują formą, priminė jį primiršusiems, pristatė nepažinusiems, o svarbiausia – įkvėpė ir mus pačius ieškoti naujų būdų, kaip unikaliai priminti apie šią Lietuvoje unikalią loteriją. Todėl planuojame išleisti ir dėvimos „Teleloto“ atributikos liniją visiems“, – prasitaria R. Mozuraitė.

Progą gyvai išvysti kolekciją „Kai pasiseks – pasakysiu“ turėjo visi, praėjusią savaitę apsilankę renginyje „Mados infekcija“. Planuojama, jog toliau kolekcijos elementai bus naudojami „Teleloto“ laidoje, pristatomi Klaipėdos mados savaitėje, taip pat – skaitmeniniu formatu – užsienio konkursuose.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų