Pereiti į pagrindinį turinį

Vasarą „McDonald’s“ sukurs daugiau kaip 250 naujų darbo vietų jaunimui

2014-03-31 11:23
Bendrovės nuotr.

Šią vasarą restoranų tinklas „McDonald‘s“ Lietuvoje ketina įdarbinti daugiau kaip 250 naujų darbuotojų, kurių amžius būtų nuo 18 iki 28 metų.

Taip populiariausias restoranų tinklas Baltjos šalyse siekia prisidėti prie jaunimo nedarbo mažinimo šalyje, taip pat ugdyti jaunų žmonių profesinius gebėjimus, plėsti jų patirtį, ateityje galinčią praversti įsiliejant į darbo rinką. Tokios pat įdarbinimo kampanijas „McDonald‘s“ rengia Latvijoje bei Estijoje.

Remiantis naujausiais Lietuvos darbo biržos duomenimis, šių metų kovo 1 d. šalyje buvo registruota 208,7 tūkst. bedarbių. Iš jų 23,6 tūkst. yra jaunimas iki 25 metų amžiaus – tai yra apie dešimtadalis visų nedirbančiųjų Lietuvoje arba 6,4 proc. šalies 16–24 metų amžiaus gyventojų.

Planuodamas naujas darbo vietas 4 Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose – restoranų tinklas „McDonald‘s“ atsižvelgė į tai, kad daugelis, ypač dar besimokančių ar studijuojančių jaunų žmonių neturi darbo patirties ir siekia susirasti darbą, tarkim, tik vasaros mėnesiais. Dėl to, atrinkdamas naujus darbuotojus, „McDonald‘s“ darbo patirties nereikalauja – svarbiausios bus asmeninės žmogaus savybės, pavyzdžiui, stiprus atsakomybės jausmas, kruopštumas ir dėmesys aukštam klientų aptarnavimo lygiui. 

Be to, darbuotojų atrankos kampanija, pavadinta „Koks paukštis esi?“, suteiks išskirtines galimybes naujiems restoranų darbuotojams patiems pasirinkti norimą darbo laiką. Pagal asmenines savybes ir vidinį laikrodį žmonės dažniausiai skirstomi į vyturius, kurie mieliau dirba rytais, ir pelėdas, daugiausia energijos turinčius vakarais. „McDonald‘s“ kampanijoje išskiria ir dar vieną tipą – vyturėdą, kuris aktyvus jaučiasi visą dieną.

„Norime suteikti kuo lankstesnes galimybes jaunimui dirbti, todėl būsimieji mūsų darbuotojai galės patogiai suderinti darbą su studijomis ar kitais savo poreikiais. Jiems taip pat bus užtikrintas konkurencingas atlyginimas, visos socialinės garantijos. Naujieji darbuotojai dalyvaus ir  motyvacinėse,  ir specialiose „McDonald‘s“ ugdymo programose. Savo personalui užtikriname visas galimybes tobulėti tiek dirbant restoranuose, tiek ir administracijos padalinyje – ne paslaptis, kad visi dabartiniai restoranų vadovai savo karjerą pradėjo būtent nuo klientus aptarnaujančio darbo“, – teigia Tomašas Navrockis (Tomasz Nawrocki), „McDonald‘s“ vykdantysis direktorius Baltijos šalyse.

Pasak jo, naujieji darbuotojai gaus specialius „McPasas“ pasus, kurie suteikia galimybę jaunimui dirbti bet kuriame „McDonald‘s“ tinklo restorane 29 Europos šalyse. „Tai ypač aktualu į užsienį studijuoti ar kurį laiką pagyventi ketinantiems vykti jauniems žmonės“, – sako T. Navrockis.

Kaip teigia Jolanta Skirmantienė, Vilniaus teritorinės darbo biržos Jaunimo darbo centro skyriaus vedėja, jaunimui dažniausiai įsidarbinti trukdo per menka kvalifikacija arba darbo patirties stoka, todėl tokios privataus verslo iniciatyvos kaip „McDonald‘s“ labai reikalingos ir pagirtinos.

„Jaunimas nestokoja noro ir galimybių dirbti, ypač vasarą, tačiau dažnas darbdavys priimdamas jaunus žmones reikalauja darbo patirties. Vis tik verta prisiminti, kad visi kažkada savo darbinę patirtį pradėjome nuo nulio. Todėl kuo daugiau bus tokių verslo iniciatyvų kaip tarptautinio restoranų tinklo „McDonald‘s“, tuo daugiau jaunimo galės įgyti bendrųjų, socialinių kompetencijų, darbo patirties, o tai  prisidės prie sėkmingo jaunimo užimtumo didinimo Lietuvoje“, – sako J. Skirmantienė. Pasak jos, Lietuvos darbo birža, siekdama didinti jaunimo užimtumą, įgyvendina Jaunimo garantijų  iniciatyvą ir kitas priemones, kuriose labai svarbi socialinė partnerystė su darbdaviais, verslininkais, socialiniais partneriais. Pavyzdžiui, bendrų iniciatyvų metų jaunimui yra kuriamos darbinės praktikos vietos  įmonėse.

„McDonald‘s“ naujų darbuotojų atranka vasaros sezonui jau vykdoma internetu. Norintieji įsidarbinti taip gali atvykti į artimiausią „McDonald‘s“ restoraną ir vietoje užpildyti anketą. Visos darbuotojų atrankos kampanijos „Koks paukštis esi?“ metu „McDonald‘s“ darbuotojai vilkės specialius marškinėlius, paženklintus jos simbolika – vyturiais, pelėdomis ir vyturėdomis.

Šiuo metu 9 Lietuvoje veikiančiuose „McDonald‘s“  tinklo restoranuose iš viso dirba 487 darbuotojai. Vidutinis restoranų darbuotojų amžius yra 23, restoranų vadovų – 30, o dirbančiųjų administracijoje – 38 metai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų