Pereiti į pagrindinį turinį

„Vilniaus duona“ pasiekė rekordinę rinkos dalį

2016-03-23 12:50
BNS inf.
Š. Mažeikos / BFL nuotr.

Didžiausia duonos kepykla Baltijos šalyse „Vilniaus duona“ praėjusius metus pabaigė pasiekusi rekordinę rinkos dalį modernios prekybos segmente. „Nielsen“ duonos rinkos tyrimo duomenimis, 2015 m. gruodžio-2016 m. sausio mėnesiais įmonės užimama dalis sudarė 37,4 proc. Tai yra didžiausia rinkos dalis, kurią „Vilniaus duonai“ pavyko pasiekti 2013-2015 m. „Vilniaus duona“ artimiausius konkurentus lenkia net kelis kartus.

„Labiausiai prie išaugusios rinkos dalies prisidėjo nuoseklus įmonės darbas, kuriant naujus gaminius ar tobulinant esamus ir nuolatinis didelis dėmesys jų kokybei. Tikime, kad pirkėjai tai pajuto ir įvertino. Taip pat sėkmingus rezultatus lėmė ir apgalvota rinkodara bei rinkos realijas atitinkanti kainodara“, – sako „Vilniaus duonos“ komercijos direktorius Gražvydas Jukna. 

Didžiausius pardavimus praėjusiais metais generavo trys pagrindinės duonos kategorijos, kuriose „Vilniaus duona“ ne pirmus metus išlaikė lyderio pozicijas: sumuštinių duona („Vilniaus duonai“ teko 46 proc. rinkos dalis modernios prekybos segmente 2015 m. gruodžio-2016 m. sausio mėnesiais), batonai (52,5 proc. rinkos dalis), juoda ruginė duona (30,5 proc. rinkos dalis). Labiausiai augo sumuštinių duonos, taip pat juodos ruginės duonos kategorijos.

„Skrudinimui skirtos sumuštinių duonos populiarėjimą stebime jau ne vienerius metus ir panašu, kad ši tendencija ir toliau išliks tokia pati. Tai lemia iš Skandinavijos ir Vakarų šalių į Lietuvą atkeliaujantys duonos skrudinimo įpročiai. Todėl šioje kategorijoje siekiame pirkėjams pasiūlyti kuo įvairesnių gaminių, kad kiekvienas rastų sau tinkamiausią“, – teigia G. Jukna.

Populiariausi ir labiausiai lietuvių mėgstami „Vilniaus duonos“ gaminiai 2015 metais – „Agotos“, „Toste“, „Urtės“ ir „Sostinės“. Gamintojo duomenimis, „Agotos“ pardavimai praėjusiais metais augo 17 proc., „Toste” – 13 proc.

„Vilniaus duonos“ pajamos pernai augo 1,9 proc. – 2015 metais įmonė gavo 29,7 mln. eurų pajamų, 2014 metais – 29,2 mln. eurų. Pardavimai tonomis pernai, lyginant su 2014 metais, išaugo 2,1 proc.

Įvertinus visą duonos rinką – įtemptas konkurencines sąlygas bei nebeaugantį duonos vartojimą šalyje, įmonės komercijos direktorius pasiektą augimą vertina labai teigiamai.

G. Juknos teigimu, panašų augimą įmonė planuoja išlaikyti ir 2016 metais. „Prognozuojame, kad ir šiemet toliau augs sumuštinių ir juodos ruginės duonos pardavimai. Reaguodami į besikeičiančius pirkėjų poreikius, planuojame atnaujinti kai kuriuos gaminius ir plėsti savo asortimentą, pasiūlydami įdomių naujienų sumuštinių bei ruginių duonų kategorijose“, – teigia jis.

„Vilniaus duonos“ eksporto rodikliai 2015 metais tai pat ženkliai šoktelėjo į viršų – įmonė eksportavo 66 proc. daugiau produkcijos nei 2014 metais. Pernai ši suma siekė 1,5 mln. eurų, o užpernai – 0,9 mln. eurų. Anot G. Juknos, tai lėmė nuoseklus ir kryptingas darbas su užsienio prekybos partneriais.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų