Visada truputėlį daugiau gėrio ir rūpesčio vieni kitais

Nepaisant susiklosčiusių aplinkybių, šiųmetės Kalėdos vis tiek gali būti jaukios ir šiltos. Šį jausmą kiekvieno širdyje gali pažadinti rūpestis tais, kuriems jo labiausiai reikia. „Kėdainių konservai“ tiesdami pagalbos ranką mažesniems Lietuvos kūrėjams bei smulkaus verslo atstovams, šiemet kviečia atrasti ne tik įkvepiančius receptus, bet ir jaukias dovanėles, dekoracijas ar patiekalus Jūsų šventiniam stalui ir namams. Juk visada galime truputėlį daugiau, kad kiekvienas pasijustų geriau bent prieš šventes, visada truputėlį daugiau, kad kitas taptų sotesnis, visada truputėlį daugiau, kad širdis užpildytų gerumas ir laimė.

Pasirūpins vienišais senjorais

Šiais metais vos prasidėjus pandemijai ir paskelbus pirmąjį karantiną, „Kėdainių konservai“ suskubo pagelbėti jautriausiai ir labiausiai pažeidžiamai socialinei grupei – senjorams. Ėmęsi iniciatyvos susibendravo su Kėdainių rajono savivaldybės Socialinių reikalų skyriumi. Pirmojo karantino metu daugiau nei du šimtai vienišų senjorų sulaukė „Kėdainių konservų“ suruoštų lauknešėlių, kurie buvo pristatyti iki durų. Ne išimtis ir šis laikotarpis. Tiesa, dabar jais galės pasidžiaugti beveik pustrečio šimto vienišų senjorų.

„Senjorai – ypatingai jautri ir socialiai pažeidžiama grupė. COVID-19 jiems yra labai pavojinga liga. Todėl mes kartu su seniūnijomis stengiamės padėti nepasiturintiems, vienišiems senyvo amžiaus žmonėms, kad nereikėtų eiti iš namų ir rizikuoti savo sveikata ar net gyvybe. Jų ekonominė situacija taip pat yra sudėtingesnė, todėl tiek pirmojo karantino metu, tiek ir dabar renkame jau kalėdinių produktų rinkinį, kad Kūčių ar Kalėdų stalas būtų sotesnis ir įvairesnis“, – apie šiltą iniciatyvą kalba „Kėdainių konservų fabriko” marketingo vadovas Tomas Motiejaitis.

Vadovaudamiesi prekės ženklo misija „Visada truputėlį daugiau“ „Kėdainių konservai“ pabrėžia, jog visada siekia, kad produkcijos ingredientai būtų natūralūs, o žaliavos kokybiškos, investuoja į technologijas, patys testuoja receptūras – taigi, kiekviename žingsnyje truputėlį daugiau.

„Tai – mūsų meilės ir pastangų išraiška pirkėjui. Šią idėją žodžiais puikiai įvardija Tėvo Stanislovo arbatos gėrimo ritualas, – pažymi „Kėdainių konservų fabriko“ marketingo vadovas. – Kai ateidavo svečiai, jis į arbatinuką dėdavo tiek arbatos, kiek ateidavo svečių ir vienu šaukšteliu daugiau. Tai buvo jo kredo, kuriuo vadovavosi visą savo gyvenimą, stengdavosi visada kažką padaryti truputėlį daugiau dėl kitų žmonių. Tai taip pat geriausiai atspindi mūsų kryptį ir mąstymą.“

Padeda mažesniems verslams

Rūpestis vienišais senjorais – ne vienintelė „Kėdainių konservų“ iniciatyva. Siekdami padėti smulkiems verslams, pakvietė juos prisidėti prie savo kuriamos reklaminės kampanijos ir taip padidinti jų žinomumą ar atrasti naujus klientus. Pasak T. Motiejaičio, natūralu, kad visiems mažiems verslininkams dabar yra gerokai sunkiau.

„Ši mūsų iniciatyva yra šio laikmečio aktualija. Kaip ir kasmet prieš Kalėdas mes investuojame ir kuriame savo produktų reklaminę kampaniją. Bet savo reklaminiu eteriu norėtume pasidalinti su mažaisiais kūrėjais, kad padėtumėm jiems būti matomesniems, žmonės apie juos sužinotų, paskatintumėm jų pardavimus ir palaikymą, – apie gražią iniciatyvą pasakoja fabriko marketingo vadovas. – Jie patys niekada negalėtų investuoti tokių pinigų į dideles reklamines kampanijas, negalėtų sukurti tokių video klipų, kad pagyvintų komunikaciją ir tai jiems padėtų išgyventi šiuo sunkiu laikotarpiu, o Kalėdos taptų sotesnės.“

Skaitmeninės reklamos agentūros „SOMA agency“ ir kūrybinės reklamos agentūros „Havas Creative Vilnius“ vadovas Arijus Žakas taip pat sutinka, kad šie metai visiems buvo labai sunkūs ir visiškai nenuspėjami.

„Manau, kad atsakingas verslas tokiais atvejais turėtų mąstyti ne tik apie save, bet ir apie kitus, ypač mažesnius ir smulkesnius, lengviau pažeidžiamus. Todėl kartu su „Kėdainių konservų fabriku“ nusprendėme į Kalėdų šventę pakviesti smulkiuosius Lietuvos gamintojus verslus, kurių produkcija tapo mūsų šventinio stalo dovana“, – apie idėjos atsiradimą pasakojo pašnekovas.

Anot jo, pandemija smogė visam pasauliui, situacija jau kurį laiką negerėja, o metų pabaigoje sugriežtėjęs karantinas dar labiau apribojo smulkiųjų gamintojų galimybes. Jie priversti ieškoti išgyvenimo galimybių, o bendradarbiavimas su didesniais, stipresniais ir labiau patyrusiais prekių ženklais yra bene efektyviausias būdas išsilaikyti.

„Manau, kad sunku yra ne tik smulkiesiems gamintojams, bet visiems be išimties. Todėl padėti sudėtingomis gyvenimo sąlygomis yra ne tik prasminga, bet ir garbinga. Šiais metais Kalėdos bus pakankamai neįprastos, ne visos šeimos turės galimybę susirinkti prie didelio bendro šventinio stalo, tikriausiai vyraus daug daugiau atsargumo ir rūpesčio, ypač vyriausiais šeimos nariais. Lygiai taip pat turėtume elgtis ir su smulkiaisiais gamintojais, amatininkais ar kūrėjais, kuriems susidariusi situacija sukuria riziką išgyventi“, – įsitikinęs A. Žakas.

Pasaulinės tendencijos Lietuvoje

Kėdainiuose įsikūrusios ir „Kėdainių konservų fabriko“ iniciatyvoje dalyvaujančios parduotuvės „Tik gėlės“ vadovė Vilma Matulionienė džiaugiasi tokiu didžiųjų verslų dėmesiu ir viliasi, jog pavyks išgyventi šį sunkų laikotarpį.

„Aišku, labai smagu, kad mus pasirinko ir pakvietė prisijungti prie projekto. Tai yra labai naudingas ir reikalingas dalykas. Labai graži iniciatyva. Džiugu, kad didelė įmonė pasirūpina mažesniais tokiais kaip mes, kad padeda mums išgyventi tą sunkų periodą. Labai sveikintina iniciatyva, jei tik būtų ji tęsiama ir po švenčių, mielai joje toliau dalyvautume“, – atvirauja parduotuvės vadovė.

Reklamos agentūros vadovas pastebi, jog visame pasaulyje vyksta daugybė akcijų, skatinančių „palaikyti vietinius gamintojus“ ir „Kėdainių konservų fabrikas“ parodė, kad pasaulinės tendencijos turi būti skatinamos ir pas mus.

„Socialiniai tinklai buvo sukūrę specialių sprendimų, kaip galima pažymėti smulkius lokalius verslus ir tokiu būdu parodyti savo draugams ir artimiesiems, kaip mes juos palaikome. Jeigu kiekvienas iš mūsų Kalėdų dovanoms rinktųsi vietinius gamintojus, jeigu kiekvienas įsigytų kad ir kokią smulkmeną, tai ne tik padėtų smulkiesiems, bet ir prisidėtų prie vidaus ekonomikos skatinimo“, – pabrėžė pašnekovas.

Paklaustas, kokių mažųjų šalies gamintojų ir kokia produkcija per šias šventes, jo nuomone, galėtų atsidurti ant mūsų visų šventinio stalo, A. Žakas sako: „Manau, kad nėra taip svarbu, kuriuos mažuosius gamintojus pasirinksime, nes kiekvienas savo pažįstamų rate atrastų žmogų, mokantį siūti staltieses ar megzti megztinius, žiesti keramikinius indus, gaminti žvakes ar pinti vainikus. Trumpai tariant, mažųjų kūrėjų yra daug, bet užtektų, kad pasirinktume vieną ir įsigytume jų produkcijos.“

O kviesdami ramiai sulaukti švenčių A. Žakas ir T. Motiejaitis visiems linki: „Norėtųsi, kad šių metų kontekste, visada būtų truputėlį daugiau sveikatos ir artimųjų šilumos.“


Mažųjų verslų sąrašas – čia.

„Bitutės dovana“ – čia.

„Ernesta Ceramics“ – čia.

„Linen Vibe“ – čia.  

„Tebežydi Jurginai“ – čia.

„Tik Gėlės Kėdainiai“ – čia.

„Kėdainių konservų“ kalėdinė kampanija – čia.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių