„Tas sprendimas (dėl sistemos veiklos pradžios atidėjimo – BNS) nebuvo priimtas. Nė viena institucija to nepalaikė, taip pat ir kontroliuojančios institucijos, klausimas svarstytas šešėlio komisijoje (šešėlinės ekonomikos mažinimo koordinavimo komisija – BNS)“, – pirmadienį Seimo Ekonomikos komiteto Aukštųjų technologijų, inovacijų ir skaitmeninės ekonomikos pakomitečio posėdyje teigė viceministras.
Nuo gegužės 1-osios įsigaliojus naujai sistemai ėmė strigti „Regitros“ darbas bei nusidriekė gyvos registruojančiųjų automobilius eilės. Dabar automobilio pardavimo sandorį būtina deklaruoti, o kiekviena transporto priemonė privalo gauti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK),
Pasak V. Dmitrijevo, sistema pradėjo veikti pačiu nedėkingiausiu metu.
„Kiekvienais metais gegužė ir birželis yra iššūkiai pačiai įmonei, yra didžiausi srautai tais mėnesiais“, – tvirtino V. Dmitrijevas.
Jis, be kita ko, priminė, kad eilės gauti SDK kodą susidarė dėl blogos įmonės veiklos.
„Trūkumai susiję su vidiniu darbo organizavimu, nes trūko žmonių padaliniuose, kad procesai būtų pagreitinti. Bet taip pat ir pačiai sistemai trūksta greitaveikos“, – teigė V. Dmitrijevas.
Jo teigimu, dabar jau išduota 110–120 tūkst. SDK kodų.
Naujausi komentarai