Mokesčių politika stipriai nukirto produkcijos pardavimus - konstatuoja vyno ir alkoholinių kokteilių gamintojai, vertindami balandį padidintų akcizų įtaką verslui. Todėl šįmet augimas nenumatomas, visos jėgos sutelktos naujų eksporto krypčių paieškai, rašo "Verslo žinios".
"Produktų, kuriems akcizai paaugo 40-50 proc., pardavimai Lietuvoje sumažėjo 30 proc. Tai yra didžiuliai praradimai. Kompensuoti juos galime nebent naujais produktais ir naujais klientais užsienyje, ne Lietuvoje", - sakė "Italiana LT", kuri Lietuvoje parduoda apie 60 proc. produkcijos, direktorius Sigitas Zaikauskas.
Pagrindinė įmonės eksporto kryptis, atmetus pardavimus kitoms Baltijos šalims, vis dar išlieka Rusija, Baltarusija. Visgi šiemet bendrovė gana sėkmingai pradėjo eksportą ir į Lenkiją, Turkiją, Izraelį, grindžia kelius vežti silpnąjį alkoholį ir į Kiniją.
Naujausi komentarai